Dresurile Laura Baldini, perfecte pentru femeile elegante

Când vine vorba de alegerea ținutelor de toamnă/iarnă, am o variantă preferată: rochii sau fuste cu botine sau cizme! Astfel că am nevoie mereu de dresuri de calitate, care să întregească ținuta mea cu un aer elegant și chic în același timp.

M-am bucurat să primesc în cadrul campaniei Buzzstore o colecție minunată de dresuri Laura Baldini. După părerea mea dresurile nu vor muri niciodată și mereu vor face parte din garderoba oricărei femei elegante sau care vrea să își exprime feminitatea prin ținutele pe care le poartă.

Am testat toate variantele de dresuri primite și am fost impresionată de calitatea materialelor. Deși nu le spăl la mână, ci la mașina de spălat la 30-40 de grade, dresurile nu s-au deteriorat în niciun fel. Știu că este mai bine pentru ele să le spălăm la mână, dar nu voi face asta pe viitor.

Eu am ales mărimea 2, având 164cm și 50kg și mi se potrivește perfect.

Toate dresurile sunt foarte confortabile și îți oferă libertate de mișcare, fără să simți că te țin sau că în permanență alunecă. Există mai multe variante de dresuri Laura Baldini din care puteți alege:

# Linia Second Skin, din microfibră 3D, cu aderență perfectă
# Linia Modella, ce se mulează perfect pe forma corpului și asigură un aspect estetic al formelor, fiind foarte confortabilă
# Linia Elegante, care denotă rafinament, oferindu-ți putere și încredere în tine
# Linia Glamour, perfectă pentru petreceri gălăgioase alături de prieteni sau familie






Pagini