Sunt un cosmonaut muzical

Acum totul este mai ușor, dar nu a fost mereu așa. Și mă bucur. Mă bucur pentru că am prins perioada aia în care depuneai mai mult efort pentru a te bucura de... de o experiență. 

Îmi aduc aminte de atunci ca și cum ar fi acum. Am avut noroc să am un tată care dacă ar fi să scrie despre asta, probabil ar puncta exact aceleași idei, doar că el a prins și timpurile alea în care era și mai greu decât atunci când era greu. Înțelegi tu ce vreau să spun.
Primele piese pe care mi le amintesc sunt semnate Pink Floyd

Tata le avea înregistrate pe niște benzi care la vremea aia mi se păreau imense și greu manevrat. Ascultam la magnetofon și la o pereche de boxe imense ,,The dark side of the moon” pe repeat.

După o vreme, încercam să-mi dau seama cum să nu fiu ,,just another brick in the wall”. Michael Jackson și Queen, Rolling Stones sau Donna Summer se mai auzeau și ei din sufrageria mea. Aaa, și David Bowie. 

Apoi am făcut cunoștință cu muzica lui Jean Michel Jarre și Vangelis. Tata m-a lăsat să cred că muzica lor se auzea printre stele de-adevăratelea. Așa... ca în documentarele din Teleenciclopedia. 

Am trecut apoi de la magnetofon la pickup. Nu aveam atât de multe discuri, dar cele pe care le aveam, le-am ascultat de sute de ori. Știam versurile ca pe sunete și fredonam tot timpul. Am avut apoi și casetofon, CD-player. Lucrurile și-au urmat cursul firesc. 

Eram mică și mare în același timp. Muzica mă modela și încă o face. Uneori simt nevoia să retrăiesc toate momentele alea. Să am din nou sentimentul pe care l-am avut când am ascultat prima oară o anumită melodie sau să știu că albumul ăla mă va face mai bucuroasă decât un 10 la matematică. 

Spuneam ceva mai sus că lucrurile și-au urmat cursul firesc. Am evoluat tehnologic și chiar dacă uneori sunt mai conservatoare, sunt deschisă spre o întoarcere în timp. Îți explic imediat ce vreau să spun. 

Știi, specialiștii spun că mirosul îți poate trezi amintiri vii, aproape palpabile. Pentru mine, muzica face același lucru. Sunt convinsă că mă pot întoarce în timp chiar și pentru o melodie dacă am echipamentul potrivit. Privesc chestia asta ca pe un quest, ca pe o provocare. Tare-aș vrea să-mi iasă! 

Voi merge cât mai curând în noul showroom audio-video Avmall (situat pe str. Acvila nr. 41, sector 5, din București) pentru a testa o mulțime de chestii tari care mă vor ajuta să duc la îndeplinire mica mea misiune de întoarcere în timp. Este cel mai mare showroom din domeniul audio-video din România, cu patru încăperi dedicate pentru teste audio și video.

Sunt un cosmonaut muzical
Abia aștept să văd ce simt atunci când voi asculta ,,you can't always get what you want” având la dispoziție boxele Indiana Line sau boxele Davis Acoustics. M-ai crede dacă ți-aș zice că deja am pielea de găină? 

Unul dintre regretele pe care le am este că nu am fost și nu o văd niciodată un concert live Queen. Să-l văd pe Freddie cum modelează sentimente și oferă o experiență de neuitat tuturor celor care sunt acolo și nu numai. 

Dar poate pot face asta cu un pic de imaginație și un videoproiector Optoma pe care tot în noul showroom Avmall am ocazia să-l văd la treabă. Mă bazez pe înalta rezoluție și faptul că mă va proiecta în public. Sunt convinsă că poate face asta, mai ales pentru că include sisteme multicanal Indiana Line și Davis Acoustics.
Imaginează-ți că tot ce-am simțit atunci când descopeream muzica voi putea simți din nou. Un spectacol grandios doar pentru mine, cu mine, despre mine și toți cei care m-au făcut să fiu cine sunt astăzi. 

Vreau să mă las purtată de val și să ajung mare ca atunci când eram mică. Să las sunetul boxelor să mă lovească și să mă șlefuiască. Sunetele joase să fie pe frecvența potrivită, la fel ca cele medii și  cele înalte. 
Salut, sunt Loredana, iubesc muzica și mă bucur nespus că nu sunt singura.
Mulțumesc Avmall pentru că faceți posibilă călătoria în timp!
_________________________________________________
Articolul Sunt un cosmonaut muzical participă la Proba 27. Noul showroom AVmall, destinația iubitorilor de perfecțiune audio-video (Sponsorul probei: AVmall) în cadrul competiției SuperBlog 2018
Sursă fotografii: AVmall și redbubble.com pentru fotografia cu cosmonautul

Pagini