Ce am citit în august și septembrie

AUGUST



💛 Stilet cu șampanie - Rodica Ojog-Braşoveanu 
Rodica Ojog-Braşoveanu e mereu o încântare pentru mine și cărțile ei polițiste mă țin cu sufletul la gură până la final. ,,Stilet cu șampanie” nu e o excepție, e o carte ce îmbină diferite tipologii de oamenii: materialista, cea mereu depresivă, fata bătrână, avarul etc.
💛 Numărul fiarei – Sergiu Someşan 

Cred că la fiecare carte citită a lui Sergiu Someșan am spus că ,,nu e genul meu, dar apreciez creativitatea și scriitura”. Cartea înșiruie povestiri din categoria Fantastică și Științifico-Fantastică.
💛 Vocile - Arnaldur Indriðason 

Când nu mai știu ce să citesc sau am nevoie de ceva care să mă țină în priză, citesc cărți polițiste de la Editura 3. ,,Vocile” e despre portarul unui hotel, găsit înjunghiat în camera sa de hotel, într-o poziţie sexuală compromiţătoare. Foarte mult mi-a plăcut povestea, deși pentru mine finalul a fost ușor previzibil după ce am citit 75% din carte.
💛 Viața pe un peron - Octavian Paler 

,,Viața pe un peron” e o carte despre care s-au scris multe și se spune că fie o iubești, fie o detești. Eu cred că sunt singura care nu știe în ce categorie se încadrează. E o carte nu foarte ușurică, trebuie citită cu atenție și trebuie să ai starea necesară pentru ea. Au fost pagini după care am rămas pe gânduri o seară întreagă și pagini ,,goale”, pe care le parcurgeam fără să simt nimic. E o carte despre izolare, singurătate, am simțit-o pe alocuri a fi despre anxietate și teamă. Nu e pentru cei ce citesc doar dialoguri.
💛 Fata din tren - Paula Hawkins 
⭐⭐⭐⭐
,,Fata din tren” e cartea care m-a lăsat cu gura căscată și după ce am citit ultimele 30 de pagini pe nerăsuflate am crezut că se învârte camera în jurul meu. O recomand oricui, imediat după am văzut filmul și cred că m-ar fi făcut să simt aceeași tensiune şi dacă nu citeam cartea înainte.


Intrând pe #goodreadspentru a face postarea asta, am observat că în septembrie am citit mai puțin. Mai exact, doar 3 cărți. Spun DOAR pentru că mă dădeam vitează cu cele 6 cărți 📚 citite în iulie, dar luna trecută am căzut pradă scuzelor,,Nu am chef, nu am timp, mai bine stau pe Facebook"... 😕
SEPTEMBRIE




💛 Dona Juana – Lorena Lupu ⭐⭐⭐
,,Dona Juana” este prima carte citită a Lorenei Lupu și pot spune că mi-a stârnit curiozitatea pentru a citi și altceva de aceeași autoare. Mă așteptam să fie o carte erotică și atât, dar m-a surprins plăcut văzând că este mai mult decât atât. Dona Juana este un personaj inedit, plin de substanță. Povestea integrează atât povestea ei, cât și cea a clubului unde lucrează și pe care încearcă să îl salveze.
💛 Necunoscuta din congelator - Rodica Ojog-Braşoveanu ⭐⭐⭐⭐
Un alt roman polițist al Rodicăi Ojog-Brașoveanu, o altă aventură! În frigiderul unui bărbat singur, plecat în străinătate apare capul unei femei, iar rând pe rând diferite personaje primesc ,,piese” din puzzle. Cine e victima, de ce a fost ucisă și ce legătură aveau între ele personajele? O poveste plina de suspans, personaje bine construite, tipologii savuroase.
💛 Un băiat pe lista lui Schindler - Leon Leyson ⭐⭐⭐⭐
Mă așteptam să mă impresioneze cartea asta dinainte de a citi primele rânduri. Povestea reală a lui Leon Leyson din timpul celui de-al doilea război mondial este plină de emoție și e imposibil să nu te miște măcar puțin. E o lectură ușoară, cartea are puține pagini și o recomand oricui pasionat de istorie, în special de soarta evreilor.


Pagini