De ce mai merg pe la medic

  De-a lungul celor 21 de ani impliniti ieri am avut ocazia sa fac cateva ecografii. Nu multe, dar nici putine, mai ales ca am avut o perioada in care am mers lunar pentru control. Sunt anumite probleme de sanatate care, desi nu sunt extrem de grave, iti dau tare multe batai de cap si... te fac fac sa scoti bani buni din buzunar. Cand ma voi muta sper sa nu mai fie nevoie sa caut online programari doctor Ecografie Bucuresti, ci sa ma declar in sfarsit sanatoasa din cap pana in picioare.

❤❤❤


  Nu stiu la spitalul de stat cum sta treaba, dar la privat o ecografie dintre cele facute de mine costa intre 50-150 lei. Cu sau fara programare ecografie Bucuresti, am azut ca lucrurile stau cam la fel si in capitala. Asta pentru ca mi-a suras putin ideea sa imi fac programari ecografie Bucuresti, speriata fiind de problema mea care parea uriasa la acel moment. Nu pare mult daca o faci o data pe an, dar lunar suma se cam aduna. Mai ales ca fara trimitere te mai costa ceva si consultatia. Sunt bani pe care, teoretic, nu ar trebui sa-i dai, dat fiind ca noi de la natura ar trebui sa fim 100% sanatosi. Si uite asa am stat vreo patru luni cu teama de la luna la luna, nestiind daca nesuferitii de foliculi ce se incapatanau sa nu se retraga aveau sa dispara in final. Cred ca la panica mea a cam contribuit si doctorul, asta pentru ca am simtit ulterior ca avea un stil de a speria pacientul, ca sa vina lunar la control. Sunt doctori si doctori, nu?

  In ceea ce priveste alte programari medicale, pot spune ca am facut recent si o ecografie la rinichi. Nimic grav, voiam doar sa stiu daca toate cele sunt ok. Si sunt ok.  Interesant este ca am descoperit astfel ca am ceva probleme cu fierea si se pare ca de la ea mi se tragea gustul amar pe care il simteam uneori, mai ales dimineata. E util sa mergem la astfel de controale medicale, mereu am sustinut ca e mai bine sa depistezi din timp si sa previi, decat sa ajung in stadiul de a lupta efectiv cu boala. 

Va sfatuiesc sa va faceti programari ecografie Bucuresti, asta daca sunteti din capitala si puteti apela la o programare  ecografie Bucuresti. In orice oras v-ati afla, sa nu uitam ca o serie de programari medicale online de rutina ne pot scoate din multe belele.


Pagini