Ce produse am adăugat în coș de pe DressLink.com

Am mai colaborat în trecut cu Dresslink.com, iar acea experiență nu m-a mulțumit pe de deplin. Am scris AICI despre produsele primite. Acum am primit din nou un mail de la ei, așa că m-am gândit să mai dau o șansă magazinului. Am schimbat puțin tactica și nu am ales niciun articol de îmbrăcăminte, așa că sunt curioasă cum vor fi produsele.

1.Portofel roz - link AICI
Mi se pare tare drăgălaș acest portofel, de la design, până la culoare. Îmi doresc să arate în realitate exact ca în fotografii.


2.Ochelari de soare - link AICI

3.Set de pensule - link AICI

Știm cu toate că aceste pensule sunt o replică după alte pensule celebre. Sunt foarte curioasă cum sunt în realitate: dacă sunt pufoase, dacă le cad perii și dacă aplică bine machiajul. Vă voi anunța!

4.Mașină de cusut în miniatură - link AICI


Habar nu am de ce am pus în coș această unealtă. Nu mă aștept să facă mai nimic, cel mult am impresia că se va defecta la prima utilizare. Sunt însă foarte curioasă să o văd!

Aștept acum comanda mea ce va ajunge, probabil, în maximum 30 de zile, la Poșta Vamală. 
O să vă arăt peste o lună cum arată în realitate produsele. 
Ce părere aveți despre comanda mea?




Pagini