Caciuli, fulare si manusi... e iarna!


Cu toate ca nu sunt cea mai mare fana a caciulilor, trebuie sa recunosc ca pe gerul de afara imi este imposibil sa ies cu capul gol. Asta pentru ca racesc extrem de usor si prefer sa port o caciula decat sa stau in pat si sa beau cea de ghimbir o saptamana. Si totusi, solutii exista pentru oricine: alegerea caciulii ideale nu este imposibila! Sunt o multime de modele si culori care sa ofere oricui sansa sa o gaseasca pe „the one”. Am ales pentru voi trei exemple de caciuli care mie imi plac la nebunie si pe care le-as purta iarna. Sunt de pe site-ul Astratex.ro, unul dintre favoritele mele cand vine vorba de cumparaturile din tara. Ce imi place cel mai mult este ca pot gasi o multime de produse, de la caciuli, fulare, manusi, rochii, costume de baie, pana la pijamale sau lenjerie intima.

Trei caciuli pe care le-as purta iarna aceasta:









Cu toate ca nu prea port caciuli, fularele si esarfele sunt preferatele mele. Inca de cum vine toamna incep sa port esarfe mari, iar iarna fulare tricotate, calduroase. Nu ma vad iesind din casa fara a avea ceva in jurul gatului, asa ca am o colectie impresionanta de fulare. Am descoperit pe site-ul Astratex.ro o multime de fulare si seturi impreuna cu caciuli interesante. Mi-am dat seama acum ca imi lipseste un fular colorat, asemeni celui de mai jos. Imi place mult cum arata si cu siguranta este si foarte calduros:



Si, ca tot vorbeam in titlu despre manusi, am gasit pe Astratex.ro o pereche eleganta si simpatica. Asta pentru ca nu imi plac manusile negre sau maro, acestea bej sunt o alegere potrivita pentru mine.




Sunt foarte curioasa sa aud daca voi v-ati pregatit din timp de iarna sau poate ati crezut ca nu mai vine vremea rece? 
Astept cu mare interes comentariile voastre!

Pagini