OOTD: Comfy, comfy, comfy

Dumnezeule, cât de comodă este ținuta de azi! M-aș îmbrăca așa zi de zi. Fără pauze. Comfy, comfy, comfy!


◕‿◕

Ultima comandă pe Kurtmann a fost o reușită. Am reușit să îmi iau trei elemente versatile pe care cu siguranță le voi purta mult în această iarnă. Pulovărul negru îmi lipsea din dulap. Simplu, ideal pentru a fi purtat în multe combinații. Și blugii îmi plac mult, deși cred că ar fi mers o mărime mai mică. Am optat pentru 38 și îmi vin puțin largi pe picior. Fularul, pufos și călduros, e mult mai mare decât părea pe site. Slavă cerului că e așa mare, așa mi l-am dorit și dorința mi-a fost îndeplinită.

Tricoul în dungi de sub pulovăr este de pe SheIn.com. De fapt, este o rochie simpatică, pe care însă nu o pot purta în veci ca rochie. Mult prea scurtă, mult prea ”crăpată”. În orice caz, am ales-o tocmai pentru a o purta cu pantaloni, deci în acest scop este o alegere inteligentă. Rucsacul l-ați mai văzut în această postare. V-am vorbit mai multe acolo despre el. Am completat ținuta cu o pereche de teniși All Star, cum altfel?





Aștept cu mare drag părerile voastre despre această ținută!
◕‿◕

Pagini