REVIEW fond de ten Bourjois Healthy mix Radiance Reveal

Nici mie nu imi vine sa cred ca in acest moment am un singur fond de ten pe care il folosesc zi de zi. Daca inainte strangeam o gramada de BB Cream-uri, CC Cream-uri sau fonduri de ten, de cand am fondul de ten Bourjois Healthy mix Radiance Reveal simt ca imi este suficient. E perfect si pentru folosirea zilnica, si pentru iesirile in oras, dar si pentru fotografiile pentru postarile de tip „outfit of the day”.



Ambalajul este solid, din sticla, iar pompita permite dozarea eficienta a produsului. Acest fond de ten din gama de cosmetice Bourjois are o sticluta eleganta, cu capac de protectie.

Ingrediente:



Folosesc fondul de ten Bourjois Healthy mix Radiance Reveal de mai bine de doua luni si abia am ajuns la jumatatea sticlutei. Stiu exact ce cantitate de fond de ten am nevoie pentru o aplicare – o pomita si jumatate, exact cantitatea pe care o vedeti mai jos. Nuanta pe care o am eu este 52 Vanille, cea mai deschisa nuanta. Cu toate acestea, am putut folosi fara probleme fondul de ten chiar si dupa ce m-am bronzat. Pielea mea nu si-a schimbat mult culoarea i aceasta vara, asa ca acest fond de ten Bourjois Healthy mix Radiance Reveal s-a mulat perfect pe nevoile mele.

Inainte de aplicarea acestui fond de ten Bourjois Healthy mix Radiance Reveal folosesc mereu crema cu SPF 30 Avene Cleanance pentru tenul cu acnee. Impreuna, aceste produse arata superb pe piele si ii ofera o naturalete dupa care tanjesc. Aplicarea fondului de ten o fac cu pensulele pufoase, de tip kabuki si rareori cu degetele. Cu toate acestea, intinderea produsului se face fara a lasa urme indiferent de metoda aleasa. 

Acoperirea acestui fond de ten Bourjois Healthy mix Radiance Reveal nuanta 52 Vanille este medie. Ce imi place insa cel mai mult este finish-ul pe care il ofera tenului. Acest acestui fond de ten Bourjois Healthy mix Radiance Reveal creeaza un efect luminos, natural. Acest fond de ten Bourjois Healthy mix Radiance Reveal uniformizeaza tenul si ascunde micile imperfectiuni. 

Dupa cum se vede in fotografiile de mai jos, tenul meu fara pic de machiaj nu este perfect, nici vorba. Inca mai am semne de dupa acnee, insa pentru folosirea de zi cu zi nu vreau sa imi incarc tenul cu un fond de ten cu o acoperire mare. Nu pot spune ca rezistenta la transfer este foarte mare, de altfel, toate fondurile de ten drugstore lasa urme pe telefon, de exemplu.

INAINTE DE APLICAREA FONDULUI DE TEN BOURJOIS HEALTHY MIX

DUPA APLICAREA FONDULUI DE TEN BOURJOIS HEALTHY MIX

Iubesc, iubesc acest fond de ten si presimt ca vom avea o relatie de lunga durata! Pentru mine, acest fond de ten Bourjois Healthy mix Radiance Reveal este perfect si ne impacam de minune. Apreciez aspectul natural pe care il ofera tenului, luminozitatea, dar si acoperirea medie. De altfel, ma simt foarte bine ca nu mai cheltui bani sa incerc multe produse si am realizat ca e mai bine sa investesti intr-un fond de ten de calitate, pe care sa te poti baza in orice moment. Acest fond de ten Bourjois Healthy mix Radiance Reveal are si un pret mic, de doar 43lei pe Aoro.ro.

Fotografie în care post acest fond de ten Bourjois Healthy mix Radiance Reveal:



Ati folosit acest fond de ten Bourjois Healthy mix Radiance Reveal? 
Ce parere aveti despre efectul vizibil pe tenul meu? 
Pupici! ♡♡♡

Pagini