OOTD: Pantaloni albi și ghete cu franjuri

Știu că foarte multe femei fug de pantalonii albi de teama că aceștia fac șoldurile să pară mai late. Doamnelor, vă recomand să probați o astfel de pereche de pantaloni albi, dacă nu ați făcut-o! Eu m-am îndrăgostit iremediabil de prima mea pereche de pantaloni albi. Au o eleganță și o finețe deosebită, încât scot din anonimat orice outfit.



Pantalonii albi nu trebuie să fie prea mulați pe picior, iar materialul să fie unul de calitate. Alfel, multă baftă la camuflatul lenjeriei intime! Eu mi-am găsit perechea perfectă pe Kurtmann.ro. Este vorba despre o pereche de pantaloni Zara Baddo White, mărimea 38. La prima probare m-am gândit că ar fi o idee bună să îi duc la croitor, pentru a-i strâmta puțin jos. Încă nu m-am hotărât. 

În partea de sus am purtat o bluză Zara Outy Grey, la fel de finuță. Ceva mai transparentă decât mă așteptam, recunosc, așa că am ales să port pe sub un crop top din dantelă. Mărimea bluzei este S. 

În picioare port ghete Amiclubwear. Mă felicit pentru alegerea ghetelor și cred că sunt preferatele mele din toată colecția. Au un toc confortabil, o culoare minunată de toamnă și franjuri ce se mișcă la orice pas. Mărimea aleasă este US 7, adică 38. Eu de obicei port 37, dar toate ghetele cumpărate recent le-am ales 38, pentru a fi sigură că îmi vin bine. 














Aștept cu mare drag părerile voastre în comentarii!
Vă îmbrățișez! 
◕‿◕

Pagini