5 rochii de mireasă pe care nu le-as purta in ziua nuntii mele (P)

Sezonul nunților e în toi și parcă toată lista de Facebook își schimbă statusul în ”married”. Foarte frumos, îmi place să văd pe wall poze cu rochițe de ocazie, machiaje delicate și coafuri chic. Văd multe mirese extrem de frumoase, cu rochii de bun gust și asta mă bucură. În ultima vreme observ o orientare către rochiile de mireasă ceva mai simple, văd că se renunță la împopoțonările cu diademă + cercei + colier + brățări. Un accesoriu, maxim două și e perfect. Cineva mi-a sugerat zilele trecute pintr-un mesaj să arunc un ochișor pe site-ul celor de la http://www.aislestyle.co.uk și, recunosc, am avut la ce să mă uit. În plus, sunt aici și rochii pentru ceilalți invitați importanți, așa cum sunt cele din categoria bridesmaid dresses sau special occasion dresses.

Cu toate acestea, am găsit în categoria wedding dresses și rochii nu prea pe gustul meu, că doar nu se poate se ne placă tuturor aceleași lucruri. M-am gândit să fac și un top, în care să cuprind 5 rochii de mireasă pe care nu le-aș purta în ziua nunții mele.

1.Rochia din care nu poți găsi mireasa, adică rochia cu trenă uriașă, prea ”umflată”. Recunosc, sunt adepta simplității, iar aceste rochii absolut gigantice nu sunt deloc genul meu. Îmi imaginez că este și foarte dificil să dansezi sau chiar să mergi în ele. De ce să trăiești toată seara un disconfort continuu purtând o rochie de 10 kilograme când poți să te bucuri de momente minunate fără să trăiești cu teama că te vei impiedica la fiecare pas?



2.Rochia prea împopoțonată. Cum am spus și mai sus, e bine să o lăsăm mai moale cu bijuteriile, însă sunt și rochii din start foarte, foarte încărcate, cu multe culori sau paiete. Așa cum este cea de mai jos. Cred că e suficient să porți o rochie albă clasică, toată lumea știe că tu ești mireasa, așa că nu pot înțelege dorința de a ieși atât de mult în evidență. Știu că sunt femei care au așteptat cu nerăbadare această zi, că sunt extrem de fericite și că vor să fie cât mai strălucitoare, dar scopul nu este să fii cea mai înzorzonată, ci să faci pasul cel mare alături de bărbatul pe care îl iubești. Greșesc eu?


3.Rochia prea scurtă. Îmi plac rochiile de mireasă cu o lungime medie, le iubesc pe cele lungi, dar cele care abia acoperă fundul nu sunt deloc genul meu. Nu vreau să exagerez și să spun că unele sunt chiar vulgare. Pur și simplu nu.

Apropo, nu cumva modelul este machiat ca să semene cu Kim Kardashian? 


4.Rochiile în alte culori decât alb, crem etc. Mai precis, rochiile țipătoare, care strigă după atenție. Știu eu, cele roz, neon, verde, mov sau chiar negru. Nu aș purta niciodată o rochie neagră la nunta mea, nu zic că este ceva greșit în asta, simt că pur și simplu nu mă caracterizează.


5.Rochia dintr-un material ieftin. Pe cât de mult iubesc dantela, pe atât de mult urăsc materialele care lucesc, care par ieftine. Rochia de mai jos văd că este din satin și nici nu vreau să îmi imaginez cum arată în fotografii. Habar nu am dacă satinul este un material ce costă mult sau nu, dar gusturile mele îi spun un mare NU.


Tu ce rochie de mireasă nu ți-ai dori să porți? 
Ce părere ai despre rochiile de mai sus?

(P) Acest articol este sponsorizat de http://www.aislestyle.co.uk/

Pagini