OOTD: Wind... of change?

 Dragă Vântule,

Te-am rugat ieri să mă nu mă deranjezi. Ţi-am întors spatele şi tu ai părut că mă înţelegi. Ţi-am spus şi îţi repet: nu mă simt bine lângă tine. Recunosc, poate vara trecută în zilele însorite îţi apreciam prezenţa, dar acum timpurile s-au mai schimbat, iar tu aduci doar tremur. Azi ştiai că vreau să surprind în fotografii o nouă ţinută şi nu ţi-a păsat. Când am ieşit din casă te-am mai rugat o dată să pleci, măcar jumătate de oră. De ce te încăpăţânezi şi nu înţelegi că nu poate exista nimic între noi?

Mi-ai fost piedică permanentă azi. M-ai făcut să petrec degeaba 20 de minute pentru a realiza buclele perfecte. Le-ai distrus într-o clipită. Bag de seamă că eşti furios. Resemnează-te. Ia-o de la capăt. Nu cu mine.





În ciuda eforturilor tale de a mă sabota, am reuşit să pun în valoare o pereche de pantaloni sport Bershka Simple Dark Grey. Îmi doream de mult o asemenea pereche de pantaloni lejeri, dar ce să ştii tu? Nu ai fost lângă mine când a venit curierul şi nici când am scris postarea de AICI. Mi-am găsit perechea perfectă pe Kurtmann, sunt mărimea 40 şi au costat doar 49lei.



Jacheta sigur o ştii. Ai fost acolo şi când am făcut fotografiile pentru un outfit din trecut (click AICI). Ştii că îmi place la nebunie.




Tot de pe Kurtmann am luat şi acest maieu Bershka Simette Blue. E simplu, lejer, cu un mesaj simpatic. În partea de sus are o bandă dublă, iar în jos este puţin mai transparent (cât am purtat geaca deschisă ai îndrăznit să intrii prin el şi să îmi înfrigurezi pielea, vântule!).


Click pe cuvintele următoare pentru a afla de unde am cumpărat produsele:







Să ştii că în ciuda eforturilor tale am avut o zi minunată. Fotografiile îmi plac, cu sau fără păr ciufulit. Totuşi, te rog, e de ajuns. Acestea sunt ultimele cuvinte pe care ţi le scriu. Rămâi cu bine!

Loredana.

Pagini