Cum să îţi ondulezi părul folosind şosete?

               Bună tuturor !


   Ştiu că sunteţi curioase de modalităţi de a avea parul creţ fără ondulator, placă sau bigudiuri şi pentru că postarea aceasta are mii de accesări, vă voi prezenta azi o altă metodă pe care eu o folosesc cu succes. 

   S-ar putea să vi se pară ciudat faptul că pentru această metodă avem nevoie de şosete, dar având în vedere faptul că nu vă afectează în niciun fel părul, eu zic că merită. Nu este o metodă inventată de mine, am văzut-o acum mulţi ani pe youtube şi de atunci o folosesc tare des, pentru că eu îmi îndrept părul cu placa foarte rar.

   Aşadar, avem nevoie de şosete lungi, iar numărul lor poate fi variabil. Depinde de lungimea parului, de cât de des este şi, bineînţeles, cât de ondulate doriţi buclele. Dacă vreţi păr mai creţ folosiţi mai multe şosete şi şuviţe mai mici de păr.
   Eu am folosit aproximativ 8 şosete pentru părul meu de lungime medie.Părul trebuie să fie proaspăt spălat, semi-ud.



   Şoseta se rulează pe o secţiune de păr exact aşa cum am procedat şi pe moaţe, iar la rădăcină se face un nod.





   Procedaţi astfel până ce terminaţi tot părul. Din păcate e puţin dificil de dormit cu şosetele în timpul nopţii, când le veţi lăsa să acţioneze.


   Dimineaţa este momentul în care puteţi înlătura şosetele şi vă puteţi bucura de rezultat.


   Părul nu este creţ ca în cazul folosirii moaţelor, dar este ondulat şi mie mi-a rezistat toată ziua fără fixativ. Dacă doriţi, voi puteţi aplica produsul de styling favorit.


   Puteţi lăsa părul desprins sau îl puteţi aranja în diverse moduri. Eu am ales să prind în acea zi bretonul cu agrafe.


   Trebuie să cântăriţi bine o noapte de dormit puţin incomod cu avantajul de a avea un păr ondulat prin metode naturale şi să decideţi dacă merită sacrificiul. Eu cred că merită, având în vedere că nu vă puteţi arde părul sau deteriora, iar rezultatul este drăguţ şi diferit.

   Şi ca un bonus, vă arăt şi o poză cu machiajul purtat:




   Vă invit şi pe voi să folosiţi această metodă şi să îmi scrieţi dacă a funcţionat sau, de ce nu, să îmi arătaţi poze.

   Vă pup şi vă îmbrăţişez cu drag, ca de fiecare dată !
   Lore. 
Yves Rocher

Pagini