Tag: Zana frumusetii

   Nu am scapat, se pare, de tagul ,,Zana frumusetii", iar cea care m-a invitat a fost Bianca Cosmeticlover.
   L-am vazut la atat de multe fete, incat mi-e teama sa nu ma las influentata acum de raspunsurile lor. Asadar, sa incepem:


1. Zana ta buna zice ca poti sa incerci un produs care ti-a starnit interesul, dar e cam scump pentru bugetul tau. Ce alegi?


   Cu siguranta mi-as dori pensulele Real Tehniques. Mi le doresc de secole si din cauza pretului mare nu le-am putut cumpara pana acum.

2. Zana ta buna iti ofera gratuit un produs de lux pentru tot restul vietii tale. Ce alegi?


   Hmmm,,. greu aici, pentru ca am folosit eu pana acum produse "de lux".Cred ca as alege un rimel Inglot laudat, care sa-mi alungeasca genele, sa le dea volum si sa le curbeze. Ma pot lipsi de orice produs de machiaj, dar nu si de rimel, asadar imi doresc ca Zana sa imi ofere rimel toata viata.

3. Care sunt cele 3 dorinte ale tale pentru zana buna? Ce produse miraculoase iti doresti? Ex.: bronz fals permanent


   Imi doresc:

  • ca imediat dupa ce ma spal pe cap parul sa fie drept si frumos sau ondulat. Adica azi sa il am drept, daca ma spal pe cap, iar maine sa se faca ondulat, fara sa il coafez eu, alternandu-se coafurile
  • manichiura si pedichiura perfecte pentru totdeauna
  • un ten perfect, fara cosuri, puncte negre sau alte minuni 
4. Zana iti ofera £ 100 sa cheltui azi pe produse cosmetice. Ce iti cumperi?

   Mi-as cumpra pensulele Real Tehniques. Multumesc, Zana draga!

5. Zana iti ofera o zi la spa. Ce tratamente alegi?

   Aleg un tratament facial complet(masti, peeling, masaj al fetei, hidratare etc.)

6. Zana ta te trimite inapoi in timp ca sa-ti dai tie un sfat legat de frumusete. Ce sfat iti dai?


   Probabil ca m-as sfatui sa fiu mai informata putin despre ingrijirea tenului. Pana pe la 16 ani nu aveam nimic pentru curatarea si ingrijirea tenului si nici pentru machiaj, doar un rimel si o pudra de la Avon. Le aplicam dimineata si seara ma spalam pe fata cu sapun normal si atat... Eram tare neglijenta si aveam mai mereu cosulete si puncte negre. Si in ceea ce priveste crema cu SPF zilnic as avea sa-mi reprosez, dar nu e inca timpul pierdut, caci acum o folosesc mereu.

7. Incepand de azi, zana iti da o noua abilitate legata de frumusete. Ce alegi? Ex.: aplicarea genelor false


   Cu siguranta as alege sa stiu tot ce se poate sti despre procedeele naturale de infrumusetare. Adica as vrea sa cunosc toate plantele, uleiurile si cum sa le folosesc pentru ten acasa.   

8. Zana spune ca poti sa furi o trasatura de la una dintre fetele tale favorite de pe youtube. Accepti? Daca da, ce anume si de la cine?


   Urmaresc foarte multe fete din Romania de pe youtube si fiecare are ceva special, ce ma face sa astept cu nerabdare un clip nou. Totusi, ca sa nu supar pe nimeni, o voi alege pe Bubz si mi-as dori sa raman la fel de slaba ca acum si cand voi fi insarcinata, asa cum e ea. E incredibil cat de bine arata chiar si acum, cand mai are putin si va aduce pe lume un baietel !

   Cam acestea sunt raspunsurile mele si sper ca v-au placut. Astept si raspunsurile voastre in comentarii, iar daca sunteti bloggerite, va invit sa faceti acest tag. Daca l-ati facut, lasati-mi linkul sa citesc, sunt tare curioasa.

   Pupicei,
   Lore.

Pagini