Ce repede au trecut anii...

  Au trecut anii şi totul parcă a fost ieri. Ieri mergeam la şcoală în clasa întâi, sora mea abia se năştea, iar eu o adormeam pe picioare la prânz, când mama era cu treburi prin casă.
   A mai trecut ceva, dar tot mici eram. Mergeam în vacanţe pe câmp, alergam că două vrăbii lăsate libere din colivie şi ajungeam seara frânte de oboseală, adormind imediat cum puneam capul pe pernă.
   Strângeam în coşuleţe buchete întregi de flori şi apoi le transformam în coroniţe sau coliere. Şi nu ne păsa dacă a două zi se ofileau şi o luam de la capăt, nu ne păsa nici dacă nu ne mai puteam spăla mâinile de acel verde intens, noi voiam doar să ne bucurăm. Eram libere.
   Culegeam în special albăstrele, gălbenele şi încă un tip de ierburi ce făceau flori mici, portocalii şi le împleteam cu aţă. Ni le înnoda mama, nu ne prea pricepeam la asta...
   Navigând acum printre bijuteriile Kolok, parcă m-a trecut un fior din copilărie.
   Nu ştiam atunci de bijuterii din chihlimbar, dar cu siguranţă acum, privind acest colier, îmi amintesc de acele momente preţioase. Culorile colierului mă fac să revăd coroniţele făcute cu flori albastre, galbene şi portocalii. Iar dacă florile noastre se păleau, culorile mărgelelor vor rămâne veşnic strălucitoare. Purtat la piept, acesta va stă mereu aproape de sufletul nostru încă de copii.


   Nu ştiu dacă ştiaţi, dar această piatră semipreţioasă are o proprietate extraordinară: se încălzeşte dacă este frecată între palme şi astfel putem afla dacă valoarea este reală sau este un fals(de exemplu, site-ul Kolok oferă garanţia unor produse veritabile cu autorizaţie). Asta mă face să mă gândesc doar la faptul că şi sufletele noastre se încălzesc doar atunci când sunt mângâiate de mâinile unui prieten adevărat, ale unei persoane speciale din viaţa noastră.
   Aş purta cu drag acum acest colier, m-aş simţi din nou copila, aproape de vremurile când purtăm rochiţe colorate şi sandale o vară întreagă. Cu toate acestea, m-aş simţi frumoasă, elegantă şi încrezătoare.
   Navigând însă prin categoriile site-ului, răscolind fiecare produs, am remarcat o varitate impresionantă. De la bijuterii de lux (inele, brăţări, coliere, cercei), până la bijuterii din chihlimbar pentru noi, dar şi pentru bebeluşi, toate produsele arată în aşa fel încât, dacă aş fi într-un magazin fizic, aş rămâne pironită măcar o oră-două, pentru a admira măiestria şi atenţia lucrării unor asemenea capodopere. De altfel, dacă tot nu aţi găsit ceva ce v-ar plăcea şi aveţi un pic de imaginaţie şi ceva îndemânare, se găsesc în magazin chiar şi mărgele, şiraguri şi accesorii puse spre vânzare, tocmai pentru a vă crea propria bijuterie preferată acasă.
Tocmai de aceea va invit să vizionaţi bijuteriile Kolok.ro şi să vă lăsaţi imaginaţia şi amintirile să va cucerească.
   Totuşi, privirea mi-a fost furată de un alt produs, care mă readuce în prezent şi mă face să mă gândesc la viitor. Din categoria bijuterii din argint şi pietre semipreţioase, ochii mi-au fugit instant către acest inel. 


   Culoarea pietrelor mă poartă cu gândul la mare, la cer, la o plimbare cu picioarele goale prin nisip, alături de el, cel care mi-ar putea dărui această bijuterie de vis. Da, ştiu, orice fată visează la ziua în care îi va fi cerută dragostea pe veci şi că ziua asta va fi imprevizibilă, dar e imposibil să nu îţi creezi scenarii. Până la urmă, toţi suntem actorii unei piese de teatru uriaşe şi toţi suntem în rolul principal, nu?
   Era imposibil ca acest inel să nu îmi atragă atenţia şi să nu mi-l imaginez pe mână. Pentru mine, acesta tinde spre inelul perfect de logodnă, care va constitui un mic pas alături de ceilalţi pe un drum lung şi anevoios, dar împlinit şi plin de roade împreună.
    Timpul a trecut asa de repede, parcă a fost ieri.... Nu va mai trece mult si ne vom duce noi copiii in vacante pe câmp, apoi le voi innoda eu coroniţele. Nu cred că vor fi zile mai frumoase si nici amintiri mai plăcute.

   Vouă nu vi se pare că parcă trece timpul prea repede ?

Pagini