De ce sa folosim protectie solara si ce folosesc eu pentru a-mi proteja tenul?



   Nu am constientizat pana nu demult importanta folosirii protectiei solare si trebuie neaparat sa impartasesc cu voi convingerile mele.

De ce sa folosim protectie solara?

   In poze vechi va aratam exact cum arata tenul meu in acea perioada. Nu vreau sa-mi reamintesc; nici acum nu am scapat complet de acnee, dar in proportie de 80% tenul meu este mult mai curat acum. Daca atunci foloseam zilnic fond de ten pentru acoperire, acum am zile cand nu folosesc nimic si sunt multumita de aspectul pielii mele.
   Acneea dispare, este tratabila, problema incepe dupa ce cosurile se retrag: ramai cu o multime de semne si nu stiu cum sa faci sa treaca mai repede. Nu exista tratament minune pentru ele, asta e problema, ci doar rabdare, ca pielea sa se regenereze. Putem spune ca poate exfolierea moderata sau anumite uleiuri ajuta, dar nu vindeca peste noapte.
   Totusi, pot spune ca cel mai bine si mai sigur tratament este folosirea protectiei solare in fiecare zi. De ce ? Pentru ca folosirea protectiei solare pentru ten previne imbatranirea, aparitia petelor si a ridurilor si nu lasa soarele sa agraveze semnele post-acneice, facandu-le maronii, mult mai vizibile si mai greu de vindecat.
   Asadar, folosirea cremei cu SPF zilnic te va ajuta sa treci peste aceste probleme.
   In al doilea rand, trebuie sa ne ferim neaparat nu doar pielea fetei, cat si pielea corpului de razele puternice ale soarelui. Daca aveti alunite, cu atat mai rau. Eu am fost sa imi verific alunitele la doctor, deoarece am una pe spate, mai iesita in relief, pe care o simt mereu cand stau pe scaun sau cand imi inchid sutienul. Am aflat ca nu este o alunita cancerigena, doar ca trebuie indepartata, pentru a nu ma mai deranja.
   Dupa mine l-am luat si pe prietenul meu, iar la el problema a stat altfel. El are foarte multe alunite pe spate, asa ca doamna doctor ne-a recomandat sa nu se expuna la soare fara protectie solara cu FPS 50 si ca trebuie efectual un control la fiecare 3 luni. Poate credeti ca e ceva inofensiv, ca "multa lume are si nu s-a intamplat nimic", dar de ce sa nu prevenim decat sa tratam? 
   Da, e mult mai greu sa aplici protectie solara pe tot corpul atunci cand te expui la soare, dar este un rau necesar.
   Fetelor, nu incercati niciodata sa renuntati la FPS cand mergeti la mare, doar de dragul de a va bronza mai repede, nu cred ca merita riscul de a avea cancer de piele in favoarea unui corp bronzat. Si cu FSP 50 te poti bronza, mai greu, dar mai sanatos.
   Dupa ce mi-am spus "of-urile", trebuie sa va arata ce produs cu FPS 50 folosesc eu pentru ten. Multe dintre voi nu folositi din diverse motive: lasa pelicula grasa, lasa tenul alb, blocheaza porii, asa ca azi voi desfiinta aceste mituri cu un produs ieftin, fara parabeni sau parafine.

Ce folosesc eu pentru a-mi proteja tenul?

   Aceasta este de la Gerocossen, o firma romaneasca mult prea putin cunoscuta pentru ce merita de fapt.

   Descriere:


  Crema are 100ml, 12 luni valabilitate si vine intr-un ambalaj foarte practic si usor de dozat produsul.


   Consistenta este una cremoasa, concentrata, nu este lichida, ca o emulsie.


   Este necesara foarte putina pentru intreaga fata, deoarece se intinde foarte bine. Dupa cum vedeti, eu am acoperit toata mana si am mai si urcat spre cot.


   Lucrul care ma incanta cel mai mult la aceasta este faptul ca nu lasa tenul gras, se absoarbe extrem de rapid in piele si nici nu lasa acea pelicula alba.


   Trebuie neaparat sa mentionez si mirosul divin, mie mi se pare ca e ceva de cocos si vanilie.
   De asemenea, crema contine ulei de argan, este bogata in acizi grasi esentiali omega-3 si omega-6 si pot declara ca nu necesita crema hidratanta inainte, deoarece are si aceasta proprietate emolienta.
   Ingrediente:


    Pentru tenul meu mixt, uscat pe barbie este tot ce am nevoie dimineata. Sunt zile cand nu folosesc fond de ten peste, ci doar o pudra, pentru ca imi place mult cum ofera tenului luminozitate, hidratare, dar nu il incarca si nici nu il determina sa produca sebum in exces. 
   Crema este atat pentru ten, cat si petru corp, dar eu nu ma indur sa o folosesc pe corp pentru ca nu vreau sa se termine curand.

   Aceasta crema a devenit preferata mea pentru ca:
  • nu ingrasa tenul
  • se absoarbe rapid
  • miroase divin
  • nu are parabeni sau parafine
  • hidrateaza tenul in acelasi timp in care il protejeaza UVA si UVB
  • este REZISTENTA LA APA
  • este necesar putin produs
   Nu v-am convins? Aflati ca pretul e de 20lei si ca la comenzi de 75lei aveti transport gratuit. Ganditi-va ca o puteti folosi dimineata exact cum aplicati orice crema, dar va protejeaza foarte bine tenul si va face sa aveti un ten tanar cat mai mult timp. 

   Voi folositi crema cu protectie solara in fiecare zi ? Pentru mine a devenit un obicei! 

Pagini