Crema hidratanta-matifianta Farmec si lupta mea cu acneea.

Buna, dragile mele !


   Am daruit impreuna cu Farmec si uneia dintre voi aceasta crema, iar de atunci am tot folosit-o si eu pe a mea.


   

   Descriere:


   Ingrediente:


   Aceasta crema marca Farmec are un termen de valabilitate de 12 luni de la deschidere si se prezinta intr-un ambalaj din plastic, avand 50ml. Consider ca folosita cu regularitate, adica dimineata si seara, va tine cam 2-3 luni si tocmai de aceea cred ca termenul de valabilitate este mai mult decat generos.


   Crema este alba si are o textura usoara, care intra extrem de rapid in piele.




   Dupa ce am masat bine crema pe mana, aceasta a patruns in piele si efectul a fost unul mat, dar catifelat si moale la atingere.


   Ce efecte a avut asupra mea?

   Sincer, ma confrunt cu o perioada in care nicio crema de fata nu ma mai multumeste. Imi apar multe cosuri in zona barbiei in anumite perioade ale lunii care ma scot din minti. Am reusit sa le fac sa treaca mai repede cu Brevoxyl, dar acesta imi si usca pielea si aveam nevoie sa folosesc dupa el o crema hidratanta.
   Cand foloseam insa o crema normala hidratanta seara, a doua zi dimineata ma trezeam cu cosurile existente "in floare", parca ar fi fost hranite de crema respectiva. S-ar putea sa fiu paranoica, dar eu asta am sesizat. Daca nu foloseam o crema hidratanta, dimineata ma trezeam cu tenul uscat si descuamat, din cauza Brevoxylului.
   Va spun cu mana pe inima ca aceasta crema a facut minuni pentru mine. Este exact ce cautam: hidratare, dar nu incarcarea fetei, caci ea matifiaza tenul. Am folosit-o incontinuu de aproximativ 2-3 saptamani si ma pot pronunta pentru a spune ca m-a ajutat enorm cu excesul de sebum care imi crea probleme.
   Efectul de matifiere la mine, daca o aplic dimineata, dureaza 3-4 ore, urmand ca apoi sa-mi luceasca putin nasul, dar nu este un luciu inestetic, ci mai degraba natural, acceptabil. Daca folositi insa pudra peste fond de ten sau un fond de ten cu finish mat, efectul va dura mult mai mult.
   Cu toate ca am avut tenul mixt, poate chiar gras, acum e aproape normal si il mentin astfel cu aceasta crema. Am inlaturat orice alta crema de fata si desi stiti ca iubesc mostrele, nu mai folosesc niciuna acum, cand mi-am gasit produsul ideal.
   Tin sa mentionez neaparat ca daca aveti tenul uscat nu va este recomandata, caci gradul de hidratare nu este prea mare si nu va va satisface nevoile tenului vostru. De altfel, crema nici nu va este destinata, ea fiind pentru o persoana care are tenul mixt sau gras.
   Miroase tare bine, putin floral si deloc deranjant, caci stiti cat de important este acest aspect pentru mine la un produs.
   Pretul este de aproximativ 10 lei si se gaseste atat pe site-ul Farmec, cat si in in diverse magazine.

   Asadar, daca aveti tenul mixt sau gras si nu v-a multumit nimic pana acum, eu zic sa-i dati o sansa acestei creme si poate veti fi la fel de multumite ca si mine. Este prima crema matifianta folosita de mine si clar o voi folosi pana la ultima picatura.


   Voi ati incercat aceasta crema ? Aveti probleme cu tenul vostru?

   Pupicei,
   Lore.

Pagini