Bijuteriile care aduc primavara

Buna tuturor !



   Desi acum traversam o perioada mai rece, pana la urma primavara si-a intrat total in drepturi. Odata cu venirea ei, parca am inceput si noi sa ne schimbam atat exteriorul, cat si starile emotionale. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu sunt tare binedispusa si vesela cand vad pomii infloriti, soarele trimitandu-si sulitele aurii pe pamant si pasarelele cantand la ferestrele noastre. 

   Imi amintesc destul de clar de momente din copilarie cand, de ziua mamei sau primavara, cand mergeam in plimbari lungi, faceam impreuna cu surioara mea bratari si coronite din flori gasite pe camp, prinse cu ata furata de la masina de cusut a mamei. Le daruiam apoi parintilor si tare ne mai intristam cand vedeam ca a doua zi ele se uscau si isi pierdeau frumusetea pe care o avusesera. Dar eram mici, nu conta asta prea tare, caci incepeam o noua zi si faceam alte "bijuterii pretioase".
   Acum am crescut si nu am uitat de momentele in care faceam asemenea cadouri, doar ca timpul ne-a furat sansa de a repeta experientele, asa ca parca, intr-un fel, abia astept sa vina pe lume copilasii mei, alaturi de care sa fac aceste lucruri, sa simt din nou ca evadez.

   Nu am multe bijuterii pretioase, nici nu port prea des, dar cele pe care le am le pretuiesc cu atat mai mult. Rareori gasesc ceva special, care sa ma duca cu gandul fix la acele momente frumoase din copilarie.
   Pe siteul byAlya.com am descoperit insa cateva produse care m-au dus cu gandul la acele vremuri indepartate. Am putut simti parca din spatele monitorului caldura si dragostea cu care au fost facute aceste bijuterii si asta inseamna enorm pentru un posibil cumparator. Dintre toate, cel mai mult mi-a ramas gandul la Bratara Purple Spring Breakers.


   Am regasit in aceasta bratara o adevarata sursa de inspiratie si de emotie. Detaliile precum cheita, care este o miniatura a cheii de la casa pe care o purtam la gat ca sa nu o pierdem, sau ciucurasul albastru care imi aminteste de campul plin cu albastrele din care ne faceam coronite m-au fascinat. Cum am mai spus, rareori gasesc bijuterii care sa ma impresioneze, iar acum ma declar cucerita. SImt ca aceasta bratara poate aduce primavara in imaginea oricarei tinute.
   

   Voua ce va inspira bratara aleasa de mine?

Pagini