Volum express turbo boost - Maybelline mascara.

Buna, dragile mele !



   Am cumparat rimelul volum express turbo boost de la Maybelline de aproximativ doua luni. L-am alternat cu alte rimeluri, dar imi pot exprima cu siguranta o parere clara despre el.
  
   Cum arata ?

  


      Arata ca un rimel clasic Maybelline, cu periuta astfel:
  
 Nu pot sa spun ca e periuta mea preferata, dar ma descurc binisor cu ea. Are valabilitatea 6 luni.

  •    

   Cat costa ?

  Eu l-am cumparat din DM, cand era la reducere, cu 15lei.

   Care sunt efectele lui ?

   
   Fara mascara:
   Cu mascara:


   Nu pot spune ca este rimelul meu preferat, dar functioneaza destul de bine. Nu il intrece pe cel  SuperShock de la Avon.
   Promite volum de 5 ori, dar nu pot spune ca face exact acest lucru. Rezista intreaga zi, nu cade sub ochi, nu se faramiteaza si nu curge. Se demachiaza destul de usor.

   Per total este un rimel bunicel, dar care nu m-a dat pe spate. Nu il voi recumpara, dar nu regret nici ca l-am cumparat.
   Consider ca este mai degraba un rimel pentru un look natural, asa ca daca sunteti adeptele unor gene lungi, negre si evidente, nu va va placea prea tare. Mie imi place sa il folosesc in zilele in care vreau ceva foarte natural, dar finut. Compozitia produsului mi se pare foarte buna, dar eu avand genele deja lungi, parca nu ma avatajeaza acest tip de perie.


   Voi cu ce tip de perie va impacati si care este rimelul vostru preferat ?


   Pupici, 
   Lore.


   

Pagini