Povestea mea de dragoste, plina de farmec.

Buna, tuturor !



   In mai 2011 cochetam cu ideea de teatru, dar nu talentul meu actoricesc aproape inexistent ma recomanda, ci pasiunea pentru scenarii. As fi scris mii de povestioare si mii de scenete micute, dar degeaba, daca ajungeau sa ramana intr-un caiet vechi, aruncat intr-un sertar. La insistentele cuiva, m-am alaturat pentru putin timp unei trupe de teatru de amatori, dar nu pot sa spun ca am ramas cu multe lucruri utile. Un singur lucru important s-a intamplat si el avea sa devina momentul care mi-a schimbat complet viata.
   Acolo l-am cunoscut pe Andrei. A fost dragoste la prima vedere si spun cu mana pe inima ca nu pot descrie ce am simtit atunci, dar ma gandeam intruna: ,,Aoleu, asta-mi trebuia !". Cum el era tare, dar tare nepasator la tot ce se intampla cu ceilalti, m-am vazut pusa in situatia sa fac primul pas. Eh, imaginati-va acum o fata timida toata viata ei, emotionata si indragostita pusa in aceasta situatie( 1000 de produse antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Splendide, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh nu m-ar fi salvat).
  Am vorbit si tot vorbit noi pe internet vreme buna, el stia ce am eu in capul meu plin cu inimioare rosii, dar  nu zicea nimic, lasandu-ma pe mine sa preiau controlul. ,,Nu e mare lucru, nu?", ma gandeam intruna. Imi faceam mii de scenarii in cap cum sa spun, ce sa fac, cum sa nu-l sperii pe saracul baiat. Eram toata speriata si transpirata ori de cate ori ma privea sau imi spunea ceva si facea intentionat gesturi care ma faceau sa ma pierd cu totul. Cred ca nici daca ma dadea cu o tona de produse antiperspirante nu as fi scapat de teama ca voi inota la propriu in momentul cand imi va spune doar ,,Buna".
   Asadar, am fost o lasa si am preferat sa spun asta pe internet. Da, stiu, nu ma judecati. Tin minte si azi exact ce i-am scris: ,,Incepe sa imi placa mult de tine, ce sa fac?", iar raspunsul a fost pozitiv si cred ca am si topait prin casa atunci. 
   Am tremurat ca o frunza la prima intalnire. M-a enervat insa teribil ,,testul" la care m-a supus, acela in care m-a determinat sa nu mai fiu asa timida si sa spun ce simt. Dupa intalnire, a urmat si primul sarut. A fost momentul in care a, imbinat in doze egale bucuria cu penibilul, pentru ca dupa ce m-a sarutat, eu m-am intors si am plecat. Fara sa spun ,,La revedere!", fara niciun cuvant, am plecat. Am dezbatut problema mult timp mai tarziu, caci tare ciudat m-am simtit cand mi-am dat seama ce facusem. Am fugit imediat, atat eram de fericita si zapacita, ca sincer cred ca au actionat fluturasii din burtica mea, nu eu. Acum radem de aceasta intamplare, dar atunci tare ma rusinam si adevarul e ca nici daca as fi ramas, nu stiu ce as fi putut spune(de exemplu, un ,,Ce a fost asta?" cred ca ar fi fost si mai amuzant.. sau penibil).
   
   Relatia noastra a capatat farmec cu fiecare zi si au trecut doi ani si jumatate de cand am langa mine cel mai frumos ajutor pe care mi l-as fi dorit vreodata, cel mai mare sprijin in fiecare zi, cel mai bun prieten caruia ii pot spune orice si prima persoana de care m-am indragostit vreodata. Ma consider tare norocoasa si nu voi putea inceta vreodata sa multumesc pentru asta.



   Asadar, povestea mea de dragoste a avut un inceput atat de greu, dar o continuare extrem de frumoasa si plina de bucurie. Nu sunt adepta exprimarii peste tot a iubirii, a pozelor numeroase care sa inunde retelele de socializare si a mesajelor siropoase exprima in public, caci sunt de parere ce o relatie frumoasa se traieste in taina, doar intre cei doi. Cand iubesti nu trebuie sa dovedesti altora ca iubesti sau ca esti iubit, doar tie si partenerului.
   Asadar, daca aveti dubii si nu stiti ce sa faceti cand va place cineva, va sfatuiesc cu toata inima sa-i spuneti. Nu se stie niciodata cat de frumos va poate deveni destinul.

   Voi cum v-ati cunoscut partenerii si care e povestea voastra ?
   
   Articol scris pentru Super Blog Spring 2014

Pagini