Color Catcher - experienta de testare

 Am testat in ultima vreme noile servetele Color Catcher care mi-au dat curaj sa spal in aceeasi tura haine colorate cu albe! Sunteti curiosi daca servetelele Colour Catcher reusesc sa capteze culoarea de la anumite haine pentru a nu pata restul articolelor? Eu zic ca da dupa ce le-am pus la grele incercari! 😁

Prima oara recunosc ca am fost cam reticenta, dar am zis ca merita incercat. Au trecut cu brio toate testele mele! Mi-au placut super mult servetelele Color Catcher! Nu am avut niciun stres cand am spalat apoi rufe albe impreuna cu cele colorate. De multe ori servetelele au iesit patate, colorate, dar hainele albe impecabile. Raman in casa noastra si prevar o prietenie pe termen lung 😄

Cel mai mult ador cat sunt de usor de folosit, pur si simplu il arunci in masina de spalat si GATA! Apoi ele isi fac treaba:

  • Previn transferul culorilor între haine
  • Permit spălarea hainelor de culori diferite
  • Protejează strălucirea culorilor
  • Previn apariția nuanțelor cenușii.



Voi le-ati testat?


Pagini