Machiaj festiv cu noua paletă AVON - Pearlesque

Pentru un look natural, dar și pentru unul colorat, alegerea mea în această iarnă este paleta Avon Pearleasque. 🤩 Paleta cuprinde farduri mate și sidefate, în culori neutre și ”nebune”, dar și un iluminator pentru un machiaj luminos.

Îmi place foarte mult că fardurile din paletă se aplică ușor, sunt foarte rezistente și se strâng în pliurile pleoapelor.

Îmi plac culorile foarte mult și a fost foarte ușor să integrez fardurile într-un machiaj special. Nu cad sub pleoape pe timpul zilei și nu arată ciudat după mai multe ore de purtare.

Am beneficiat de paleta Pearlesque în urma unei campanii Buzzstore, la comanda unui produs social din catalogul AVON. Din păcate produsul social, un mini-portfard, nu a fost pe stoc, dar îmi va fi livrat cu următoarea ocazie.









Pagini