Totul despre noul meniu Holiday Burger de la KFC

Vino să îți potolești pofta de ceva bun cu noile oferte de vară! Așa suna provocarea din campania Buzzstore la care am participat cu tot dragul.

Cu voucherul primit am gustat:

🔥 Summer Twister cu două bucăţi de Crispy Strips cu brânză feta, baby spanac, legume proaspete şi sos Garlic Lemon

🔥 Holiday Burger în două variante, picant sau nepicant, care conţine două bucăţi de pulpă de pui, brânză Cheddar, salată, castraveţi muraţi, ardei copţi şi sos Sweet & Sour

🔥 Clasicele Crispy Strips in noul format Crispy Box ce contine trei bucati Crispy Strips insotitte de o portie medie de cartofi prajiti si un sos Sweet & Sour.







Trebuie să recunosc că am fost cucerită de burger cel mai mult, dar și Summer Twister-ul are un gust foarte racoritor și fresh (ca sa nu mai spunem ca e cel mai ,,prietenos” cu silueta din punct de vedere al caloriilor). Dar nu m-am zgarcit la ,,bugetul caloric” pentru aceasta masa si am gustat din toate.  Crispy Box-ul e așa cum îl știm cu toții, absolut delicios - din păcate eu nu am primit acel sos Sweet & Sour, nici nu mi-am dat seama la casierie să îl cer, nu știam exact ce conține meniul.

Am fost în restaurantul KFC din Electroputere Mall Craiova și, ca de fiecare dată, a fost o experiență bună. Produsele sunt proaspete de te lingi pe degete.

Voi ați încercat noul meniu Holiday Burger KFC?

Pagini