TOP 5 CĂRȚI CITITE ÎN 2018


2018 - am citit 26 de cărți din 12 propuse. The best:

5. Uitați că ați avut o fiică. Anii de închisoare de la „Bangkok Hilton" de Sandra Gregory


Autoarea își povestește viața în spatele gratiilor, fiind condamnată la o sentință uriașă pentru că este prinsă într-un aeroport încercând să transporte droguri. O greșeală o duce la ani de chinuri și mizerie, la schimb de închisori, la ani pierduți din viață. Povestea e tulburătoare, emoționantă... recomand, recomand, recomand!


4. Viața pe un peron de Octavian Paler


,,Viața pe un peron” e o carte despre care s-au scris multe și se spune că fie o iubești, fie o detești. Eu cred că sunt singura care nu știe în ce categorie se încadrează. E o carte nu foarte ușurică, trebuie citită cu atenție și trebuie să ai starea necesară pentru ea. E o carte despre izolare, singurătate, am simțit-o pe alocuri a fi despre anxietate și teamă. Nu e pentru cei ce citesc doar dialoguri.


3. Fata din tren de Paula Hawkins


,,Fata din tren” e cartea care m-a lăsat cu gura căscată și după ce am citit ultimele 30 de pagini pe nerăsuflate am crezut că se învârte camera în jurul meu. O recomand oricui, imediat după am văzut filmul și cred că m-ar fi făcut să simt aceeași tensiune și dacă nu citeam cartea înainte.


2. Povestea slujitoarei de Margaret Atwood


Deși văzusem serialul (abia aștept sezonul nou!), dar asta nu m-a împiedicat să savurez cartea. Mi s-au părut totuși niște diferențe mari, unde mai pui că acțiunea cărții se termină brusc și habar nu am ce o să urmeze în serial. Subiectul e atât de emoționant și mindblowing încât chiar merită citită.


1. Carte de identitate de Sanda Nicola


Și premiul întâi merge la... Cred că nu mai citisem de mult (în 2018 clar nu) o carte care să mă facă simt atât și atâtea. Nu o urmăream pe Sanda înainte, recunosc, pentru mine era ,,încă un jurnalist bun”, alături de alții. Cartea ei m-a făcut să îmi dau seama că, deși am terminat Facultatea de Jurnalism, nu o să pot niciodată să fiu atât de dedicată și să urmez meseria de jurnalist așa cum o face ea. Pur și simplu, unii sunt făcuți pentru o anumită viață, iar dacă au norocul să își dea seama de asta și să o urmeze, vor fi cu adevărat binecuvântați.

Pagini