Cum să ai bucle perfecte fără să distrugi părul

Când vine vorba de aranjarea părului am fost mereu delăsătoare. Îmi place să mă machiez, să mă simt aranjată când ies din casă, da părul îl cam neglijam. Până acum câțiva ani, când am realizat că oricât de îmbrăcată sau machiată ești, fără un păr coafat și proaspăt nu vei arăta niciodată complet. Și așa am început să descopăr rând pe rând placa de păr, ondulatorul, peria cu aer cald și alte trucuri pentru a avea mereu un păr îngrijit.


De ceva timp, folosesc ondulatorul cu abur Rowenta CF3810F0 și sunt cât se poate de încântată de el. Am reușit să îmi fac bucle în doar 20 minute, deși eu am părul des și lung. Iar coafură a rezistat fără probleme chiar și fără fixativ. Îmi place că nu arde părul și nu îl lasă uscat. Îl iubesc! 

Ondulatorul garantează păr vizibil mai sănătos, bucle elastice și perfect definite. Utilizează tehnologia Hydraboost ce promite până la 98% din hidratarea naturală a parului.

Are un sistem foarte interesant: în capătul albastru se pune apă, iar buclele sunt ajutate de abur pentru a se defini fără arderea sau deteriorarea obținute cu ondulatoarele de păr clasice.

Nu există riscul de a supraîncălzi părul, ba chiar este protejat și hidratat. Este ideal pentru lookuri romantice, bucle lejer, având 8 setări de temperatură (130°C-200°C). După o oră, ondulatorul se oprește singur - funcție utilă pentru cei care uită aparatele de coafat în priză.
Acest ondulator cu abur prezintă 3 setări ale timpului de realizare a buclelor (5s/8s/10s).
  • pentru bucle lejere poți alege un timp de ondulare mai scurt
  • pentru bucle strânse şi perfect conturate alege un timp mai mare. 
Dacă și tu vrei să participi la campaniile de testare BuzzStore, înscrie-te AICI




Pagini