Cum mi-au schimbat produsele Apidava rutina de demachiere

,,Albinuțele din roiul 14 s-au trezit azi dis-de-dimineață. Mare larmă, mare zumzet!
- Hai, surată, că se face prânzul până ești tu gata! Avem treabă multă azi, polenul nu se culege singur.
- Vin, vin acum! Sunt gata, stupul e bec și lună, am dereticat totul ca să mă asigurăm că îl lăsăm curat. Spune-mi, ce facem azi?”

Dacă albinele ar vorbi (și, poate că o fac, în limba lor), oare ar purta o conversație ca cea de mai sus? Dacă da, răspunsul pentru albinuța întârziată ar fi: ,,Azi facem cele mai bune produse pentru îngrijirea tenului - Apidava!”


De mult timp nu mi-a fost dat să încerc produse pentru ten care să mă facă să închid ochii și să simt cu adevărat bogăția naturii. 

Mirosul demachiantului și loțiunii tonice Apidava îmi poartă imaginația departe, unde salcâmul, mierea și propolisul creează un mix perfect.

Din dragoste pentru natură, dar și pentru sănătatea și pielea noastră, Apidava valorifică tot ce ne oferă albinele mai bun. În câteva cuvinte: sănătate, frumusețe și tinerețe.

Laptele demachiant Apidava - un răsfăț pentru piele și simțuri



De ceva timp mi-am schimbat rutina de demachiere a tenului și am redescoperit bucuria de a-ți simți pielea curată și hidratată seara. 

Demachiantul cu unt de shea, ulei de măsline, ulei de jojoba, propolis, miere și ceară de albine înlătură delicat machiajul tenului și al ochilor. 

Fără usturimi, fără disconfort, el lasă în urmă doar o senzație plăcută de catifelare. După o zi lungă, când tenul meu devine tern și obosit, laptele demachiant mă ajută să îmi revigorez pielea și să îi ofer un boost de hrănire. Apreciez mult pompița ce ajută la dozarea produsului fără a face risipă.



Mierea este bogată în vitamina C, vitamina B, dar și minerale și aminoacizi. Astfel că utilizarea acestui lapte demachiant contribuie la regenerarea pielii, la menținerea unui aspect sănătos și la calmarea iritațiilor sau roșeții.

În plus, demachiantul este bogat în vitamina E, o soluție cunoscută împotriva îmbătrânirii premature a pielii. Utilizate regulat, produsele cu vitamina E au un efect antiage nemaipomenit.

Loțiunea tonică Apidava - cheia către o piele hidratată și tonifiată


Aplicată după demachiere, loțiunea tonică cu miere, propolis și extract de salcâm are rol antibacterian, tonic, hidratant și regenerator asupra pielii. Este o variantă ideală pentru a ține sub control pH-ul natural al pielii și producția de sebum

Loțiunea tonică nu re alcool în compoziție și nici parabeni, phenoxiethanol sau parfum. Are în schimb ulei de mentă, care răcorește pielea și ajută în caz de acnee, eczeme, piele cu roșeață sau ten gras.

Mierea este un ingredient antibacterian, fiind astfel o loțiune tonică ideală dacă aveți probleme cu tenul. La fel și propolisul, un adevărat antibiotic natural care curăță porii și previne încărcarea lor.

De când eu folosesc aceste două produse Apidava pentru îngrijirea tenului, am observat o diminuare considerabilă a coșurilor micuțe ce apar de la căldură, vara. Ca să nu mai spun de senzația de după demachiere și tonifiere... prospețime și hidratare la superlativ!

Dacă și pentru voi demachierea este uneori o corvoadă, ce implică ochi iritați și piele care ,,strânge”, vă recomand din suflet produsele Apidava. Veți simți o diferență uriașă față de tot ce ați mai încercat până acum și sunt sigură că nu veți mai renunța la aceste produse-minune, muncite cu sport de albinuțe harnice. 

Pagini