Cei de la Flanco
au pus pe picioare un sistem de suport clienți care funcționează non-stop, iar
asta cu siguranță este un pas înainte în ceea ce privește relația dintre
magazin și clienți. Nu de puține ori m-am lovit de anumite aspecte pe care nu
le aveam în cap prea clare, cum ar fi modalitățile de plată, în cât timp mi-ar ajunge o
comandă sau care este comanda minimă pentru care aș beneficia de transport
gratuit. Ei bine, acum mă pot lămuri simplu, printr-un telefon la 037.447.71.00
sau 021.203.81.70.0 cu ajutorul serviciului #suportclientinonstop de la #flanco.
Și stai așa că
asta nu e tot. Tot cei de la Flanco își propun să preia orice apel în maxim 40
de secunde. Ce-am făcut eu? Am pus mâna pe telefon și i-am apelat să văd dacă
într-adevăr durează maxim 40 de secunde până când apelul meu este preluat de
către un operator. Am și filmat și a durat exact cât zic ei. Deci, Flanco, mereu
peste așteptări, zic!
M-am și lămurit
care-i comanda minimă la care beneficiez de transport gratuit (100 Ron). Este un serviciu
drăguț care în mod clar reprezintă un pas înainte, atât pentru clienți, cât și
pentru Flanco.