De ce nu am mai scris pe blog + Miruna's OOTD

Mi s-au pus multe absențe în ultima vreme la strigarea catalogului în online. Să se facă o lună de când nu am mai fost activă nici pe blog, nici pe alte rețele sociale? Motivul este unul cât se poate de simplu: primul meu job. Îmi place ce fac și dar parcă în orele libere nu am energie și nici inspirație să mă apuc de un articol. De trei zile mă uit la postarea asta și nu știu ce formă să-i dau sau unde vreau să o duc. Am uitat să scriu? E doar o fâstâceală de moment. Sper.

❤❤❤

Acum mai bine de o lună mi-a ajuns prin GLS un colet Romwe. E unul dintre site-urile mele preferate, care rareori m-a dezamăgit. De această dată, am vrut să-i fac o bucurie surioarei mele, Miruna, așa că i-am cumpărat o rochie cu imprimeu floral, perfectă pentru vară. A fost tare încântată și are în plan să o poarte atât la o nuntă din toamnă, dar și la banchetul de anul viitor. E o rochie tare elegantă și finuță, iar materialul este unul calitativ (cotton blends). Rochița este destul de scurtă, după cum se poate vedea, dar design-ul avantajează aproape orice siluetă. Acum mă gândesc serios să mi-o cumpăr și eu, mai ales că prețul este de doar 10$ și se găsește cu mult mai multe imprimeuri (le puteți vedea AICI).

În altă ordine de idei, vreau să îmi fac ordine în gânduri și să îmi organizez mai bine timpul liber de acum înainte. Pentru că tot ce fac atunci când ajung acasă de la job este să lenevesc în pat și să mănânc chipsuri. Hope to se you soon!


Pagini