HAUL: O nouă comandă iherb.com

Mi-a ajuns comanda iHerb despre care v-am scris și în articolul de aici. Am plasat comanda pe 29 mai și pe 17 iunie am primit avizul care mă anunța că am un colet la poșta locală. A mai durat ceva până am ridicat pachetul, asta pentru că a venit weekend-ul prelungit, dar în sfârșit mi-am ridicat coletul care a ajuns în condiții perfecte. Produsele au fost foarte bine ambalate, nimic nu a fost stricat, deteriorat sau curs. Mi-am cumpărat:


1. Deodorant natural Herbal Clear (click aici) - 9 lei. Am cumpărat aceste deodorant natural cu Aloe Vera pentru prietenul meu, dar e bine de știut că are un miros neutru, curat, proaspăt, pe care eu îl consider unisex. L-am folosit și eu azi și chiar îmi place mult, e foarte eficient. Am de gând să îl cumpăr și pentru mine în viitor, datorită raportului bun preț-ingrediente.

2. Săpun exfoliant Madre Labs cu citrice (click aici) - 15 lei. Când bag nasul în cutia săpunului ăsta simt că parcă sunt cu capul într-o găleată de portocale. E incredibil de aromat și sunt convinsă că va fi ideal pentru vară. Eu am mai spus că am renunțat la gelurile de duș și folosesc doar săpunuri pentru corp, din motive ecologice și economice.

3. Pastă de dinți pentru copii Green Peach (click aici) - 0,4 lei, din secțiunea Try and save. Este unul dintre produsele pe care le-am adăugat în coș datorită faptului că are dimensiuni mici, ideale pentru călătorii. 


4. Condiment din ierburi aromate (click aici) - 13 lei. Îmi place la nebunie acest condiment, l-am folosit pe cartofi la cuptor și le oferă o aromă interesantă. Recipientul are râșniță încorporată și conține boabe de piper negru, piper verde, fructe de pădure roșii, ceapă, rozmarin, semințe de muștar, și cimbru. Cu siguranță o să mai încerc și alte variante de condimente de pe iHerb!

5. Baton de cocos (click aici) - 10 lei. Nu îmi lipsește acest baton de cocos din nicio comandă iHerb. Pur și simplu l-aș mânca tot odată! 


6. Enzime papaya 21st Century (click aici) - 11 lei. Uneori, simt nevoia să apelez la un supliment care să mă ajute să scap de balonare. Sunt foarte curioasă cum și dacă vor funcționa aceste enzime de papaya.

7. Vitamina C 1000 mg California Gold Nutrition (click aici) - 24 lei. Vitamina C este foarte utilă în orice casă, iar prețul acesteia în raport cu concentrația mi se pare imbatabil. Foarte mulțumită sunt de oferta pe care am prins-o.

8. Organizator de pastile 7 zile (click aici) - 5 lei. Îmi doream de mult un astfel de produs, cu toate că nu prea am nevoie de el. Mi-am pus în fiecare casetă câte o vitamina C pentru fiecare zi a săptămânii :))


9. Băutură proteică Country Life cu vanilie (click aici) - 0,40 lei, tot din secțiunea Try and save. Tot prietenul meu a beneficiat de această băutură, eu pot doar să spun că am preparat-o și a avut un miros tare plăcut.

10. Baton unt de cacao 28 g (click aici) - 7 lei. Miroase batonul ăsta exact a ciocolată amăruie. L-am aplicat până acum pe coate, pe buze și pe cuticule. E foarte fain și abia aștept să îl mai pun la treabă, să văd ce și cum. Dar dacă îmi place untul de shea și cel de cocos, nu cred că acesta de cacao o să îmi displacă.

Deja am pus ochii pe alte produse și plănuiesc să plasez o nouă comandă în curând. E clar că iHerb-ul dă dependență! Voi ce v-ați mai comandat în ultima vreme?

P.S. Nu uitați că puteți folosi codul ZRT065 pentru o reducere de 5$ la prima comandă!



Pagini