2 days off

Am plecat un weekend in afara orasului, la parintii mei. Nici nu mai tin minte numarul saptamanilor de cand nu m-am mai urcat in autobuz, cu rucsacul in spate, cu destinatia acasa. Si stiu ca intr-o zi o sa-mi para rau ca-mi fac timp asa de rar sa vin. Inca mai merge placa ,,lasa ca ajung weekend-ul viitor".


Daca te uiti din afara, pare ca lucrurile nu se schimba prea mult de la un an la an: aceleasi porti cu zgomot asurzitor, aceleasi pamanturi ingrijite pana la ultimul fir de iarba, acelasi miros de umed. Dar eu vad schimbari: pielea alor mei parca e tot mai ridata, tot mai batura de soare, visinul din gradina s-a uscat, iar tataie nu mai deretica de zor nonstop prin batatura. 

Am gasit aici si mititelul de mai jos, care s-a obisnuit tare repede cu toata lumea din casa. Sta in picioarele tuturor, alearga ca nebunul, doar-doar sa fie bagat cat mai mult in seama. L-am prins putin la flocosit si zic ca ne intelegem chiar bine. Sper doar sa nu ma uite pana voi veni data viitoare.









In fotografii port:

PANTALONI SHEIN - click aici
SANDALE AMICLUBWEAR - click aici


Pagini