SHOP MY CLOSET

Pentru ca dulapul meu este plin, m-am gandit ca este o idee buna sa organizez un SHOP MY CLOSET. Produsele sunt aproape noi, majoritatea sunt purtate de 1-2 ori si se afla în stare perfecta. Am ales preturi cat mai mici, asa ca, daca iti face ceva cu ochiul, nu ezita sa imi scrii aici un comentariu, un mesaj pe pagina de Facebook Blog CuLore sau un email pe loredanavlaescu@yahoo.com.


◕‿◕

Transportul este 5 lei prin Posta sau 20 lei prin curier, iar plata produselor se face in  contul meu ING, inainte de trimiterea coletului. In Craiova, livrarea este gratuita (stabilim un punct de intalnire).

Pentru comenzile ce includ mai multe articole pot face un discount :)

Comenzile peste 150 lei au trasport GRATUIT prin Posta!

Produsele nu se pot returna. Pot rezerva produse maximum 3 zile.

DESPRE MARIMI:

- majoritatea produselor sunt marimea S/M (eu am 56 kg, 1,64m si dimensiuni de aproximativ 86-69-95). La anumite produse voi specifica nu doar ce scrie pe eticheta, dar si care este marimea reala potrivita (de exemplu, blugi cu eticheta marime L ce se potrivesc pentru S). Daca doresti mai multe masuratori pentru hainute, imi scrii aici, pe Facebook sau in mail si eu iti comunic mai multe detalii.

SHOP MY CLOSET:


Palton de iarna, verde-menta. Se inchide cu capse si este foarte calduros. Marime S/M. Mai multe fotografii cu el pe site AICI. Pret 90 lei.


Bluza Zara transparenta, marima S, pret 35 lei.


Caciula gri, pret 20 lei.


Caciula tricotata neagra Alcott, pret 20 lei.


Blugi slim, marime de pe eticheta L, dar se potrivesc pentru M (36). Mai multe detalii AICI, pret 40 lei.


Camasa cu franjuri, marime S/M, pret 30 lei



Botine maro cu franjuri, marime 38 (eu port 37, dar de teama ca imi vor fi mari m-am gandit sa urc cu un numar. Am gresit, pentru ca imi sunt putin largi). Toc de 8 cm, stare impecabila, super comode. Pret 90 lei.
Sandale comode si elegante, toc de 8,5cm si platformă de 1,5cm. Le puteti vedea mai bine AICI. Marime 37, pret 50 lei.


Geaca de toamna/iarna scurta, imblanita, foarte calduroasa. Inchidere cu fermoar, marime S. Mai multe fotografii AICIPret 70 lei.



Helanca roz pudrat, elastica, marime S/L. Mai multe fotografii AICI, pret 35 lei.


Palton imblanit, mai multe fotografii AICI. Marime M, pret 60 lei.


Palton lung maro, marime M/L (mie imi este mare). Mai multe fotografii AICI, pret 90 lei.





Pantaloni de piele cu incretituri in zona genunchilor, super comozi. Marime S pe eticheta, dar se potrivesc pentru un 36/38. Mai multe fotografii AICIPret 40 lei. 

Camasa in carouri cu insertii din dantela neagra, marime S, pret 40 lei


Pantaloni scurti Zara cu buline, marime 36, pret 30 lei.


Pantofi luciosi cu toc de 11.5cm, mărime 37, mai multe detalii AICI - preț 60 lei.


Pulover calduros cu motive de sarbatori, mai multe detalii AICI, one size, pret 30 lei.


Pulover scurt, gri, Zara, marime S, pret 30 lei.


Rochie gri mulata, cu guler, marime S/M. Mai multe fotografii AICI, pret 40 lei.


Rochie mulata in dungi, cu spatele decupat, marime S, mai multe detalii AICI. Pret 40 lei.


Rochie mulata pufoasa si calduroasa, cu guler, marime M. Mai multe poze AICI, pret 50 lei.


Rochie neagră cu franjuri, mărime S-M, mai multe detalii AICI - preț 40 lei


Rochie mulata cu buline si inimioara in fata, o vedeti mai bine AICI, marime M pe eticheta, dar se potriveste pentru S. Mie imi este mica, este doar probata. Pret 50 lei.


Vesta calduroasa cu fermoar, imblanita. Mai multe detalii AICI, pret 40 lei.


Palarie neagra, mai multe fotografii AICI, pret 25 lei.


Espadrile negre cu detalii aurii, marime 37, mai multe fotografii AICI - pret 70 lei.


Fusta conica, talie inalta, cu imprimeu floral si material elastic. Pret 30 lei.


Palarie neagra cu dunga aurie - pret 20lei


Pentru BARBATI:

Pantaloni reiati PULL AND BEAR, slim fit, marime US 30 si UK 38 - pret 40lei


DIVERSE:

Epilator IPL Silkn Glide, 50.000 de impulsuri, pentru epilare definitiva. Mai multe detalii despre el gasiti AICI, AICI si AICI. L-am primit cadou, doar m-am jucat cu el o singura data. Nu pot fi constiincioasa in utilizarea lui, asa ca prefer sa stiu ca nu sta la mine in casa, uitat intr-un sertar. Are incarcator, cutia originala, garantie si toate accesoriile. Pretul de pe piata este de ~700 lei, eu il dau cu 450 lei.

Puzzle Mona Lisa 1000 de piese. Toate piesele sunt in cutie, in stare impecabila. Daca aveti rabdarea sa il faceti, pretul este 40 lei.

Pentru întrebări sau comenzi, aștept să îmi scrii un mesaj aici, pe Facebook sau un email pe loredanavlaescu@yahoo.com

Pagini