Ce produse am terminat în ultimele luni

Au trecut câteva luni de la ultimul articol cu produse terminate, așa ca am strâns o pungă uriașă în baie. Aceasta conține:

❤❤❤

❤ Lapte demachiant Ziaja - un produs foarte bun, poți citi review detaliat aici.
 Gel de curățare Alverde - e M-I-N-U-N-A-T! Acest gel de curățare se găsește în DM și costă aproximativ 14lei. Conține argilă și uleiuri ce ajută la îndepărtarea machiajului și la curățarea pielii fără a o usca. E cu adevărat un produs calitativ, bio, ce merită încercat.
Gel exfoliant zilnic Elmiplant - gelul meu preferat, pe care îl recumpăr de fiecare dată când îl termin. Este blând cu pielea, dar curăță eficient, plus că are un miros plăcut și un preț bun.

Săpun lichid antibacterian Elmiplant - a fost un săpun ok, cu curățare delicată și miros subtil.
Gel de duș Le Petit Marseillais cu floare de portocală - un gel de duș bun, cu miros foarte plăcut.
Săpun din lapte de capră Q10 - tare mult mi-a plăcut acest săpun și l-am folosit și pentru corp, dar și pentru curățarea pielii. Am scris mai multe despre el aici.

Cremă hidratantă cu gălbenele Farmec - îmi plac cremele Farmec și a fost foarte bună pentru hidratarea tenului seara. Dimineața folosesc o cremă cu SPF, dar pentru rutina de seară este tare plăcută, fiind lejeră, cu un miros plăcut.
Zineryt - am încercat acest produs pentru acnee din farmacie pentru o perioadă mai dificilă a tenului meu, când mi-au apărut multe coșuri. Pe mine nu m-a ajutat Zineryt-ul, asta pentru că am descoperit că acneea mea este hormonală, deci orice aș folosi din exterior nu mă ajută.
Ulei de argan Longevita - un produs ce nu lipsește din casa mea, pe care îl folosesc uneori pentru hidratarea tenului. Îmi place cel mai mult să îl folosesc după un scrub sau o mască.

❤ Ulei de migdale dulci Solaris - un ulei foarte hidratant, pe care l-am folosit pentru ten, pe post de cremă de corp, dar și în scrub-urile făcute în casă cu zaț de cafea.
Cremă de față cu miere de Manuka - minunată această cremă, pur și simplu minunată! Hidratează pielea cum nu e alta, dimineața mă trezeam cu tenul atât de curat și de luminos cum rar mi-a fost dat să văd. O recomand cu toată inima!
Corector Match Perfection de la Rimmel London - un produs ok, ce acoperă cearcănele și iluminează frumos  zona de sub ochi. L-am recumpărat acum, asta pentru că are un preț bun și îmi oferă tot ceea ce caut eu la un concealer.


Gel intim Jessa - un produs foarte bun, ce costă 10 lei și se găsește în DM. Nu are parfum și nici iritanți în compoziție. E foarte blând, curăță delicat zona intimă și nu are niciun fel de miros.
❤ Gel intim Ziaja - nu l-am folosit pe post de gel intim, ci de gel de duș, asta pentru că are parfum în compoziție. Mai multe detalii despre el aici.


Șervețele umede Ebelin - mneaah. Au fost parcă prea uscate, dar și foarte aspre pentru pielea mea sensibilă. Nu le voi recumpăra.
Dischete demachiante Cleanic - sunt ok, nu perfecte, dar sunt ieftine și ajung să le cumpăr mereu.
Săpun antiacnee cu vitamina E Ortos - îmi place uneori să folosesc astfel de săpunuri pentru curățarea tenului în rutina de dimineață. A fost un săpun ok, ce usucă coșurile și curăță pielea în profunzime.
Măști 7th Heaven - review aici.


Șampon uscat Balea - nu știu ce să vă spun clar de acest șampon uscat. Am avut momente de love/hate cu acest produs. Erau zile când îmi salva părul, când arăta rău, dar și zile când îl îmbâcsea și îl făcea să păstreze acea peliculă albă la rădăcină. Vreau să încerc și șampoanele Batiste.
Ulei pentru păr Dolce Natura - un produs minunat, ce ajută la hrănirea vârfurilor fără a încărca pielea. Are un review aici.
Mască de păr Kallos Latte - e o mască bunicică, dar parcă nu la fel de bună ca Plancenta. Oricum, lasă părul moale, ușor de descurcat și previne despicarea vârfurilor.

Șampon head&shoulders - este un șampon bun, care mă salvează mereu când încep să am semne de mătreață. De obicei, folosesc 1-2 șampoane de la alte branduri, apoi folosesc head&shoulders sau Clear.
❤ Șampon Balea Sensitive - mie nu mi s-a părut foarte blând acest șampon, ci parcă mi-a uscat uneori prea mult scalpul. Ceea ce a dus la mătreață. Nu l-aș mai recumpăra, nu mi s-a potrivit.
Șampon hidratant Seward Mediter - nu mi s-a potrivit, am mai vorbit despre el și aici.

Dizolvant de unghii - e ok, îl cumpăr de la colț pentru că mereu uit să îmi cumpăr un dizolvant mai de calitate.
Ojă Rimmel 60 - tare frumușel a fost acest nude, iar oja se usucă repede și rezistă multe zile. O să mai cumpăr oje din această gamă, chiar mi-a plăcut mult.
Mostre Ziaja (loțiune de corp, unt de corp și gel de duș) - foarte ok toate, îmi plac mult produsele Ziaja.
Pilă de unghii - folosită, nu mai dădea randament, aruncată!


Uleiuri esențiale (Solaris: portocale, lavandă + ulei esențial de arbore de ceai australian și de la Mayam). Dintre toate, cel mai mult mi-a plăcut uleiul Mayam care, în mod clar, are o calitate superioară.

Vitamine Alive - foarte bune, cred că cele mai bune vitamine pe care le-am folosit vreodată. Se găsesc AICI pe iHerb, unde au un preț mai bun decât în farmaciile din țară.
Spirulină organică Healthy Origins - îmi place uneori să folosesc spirulină. mă simt mai energică și nu mai resimt atât de mult oboseala când o consum. Se găsește AICI.
❤ Pastă de dinți Jason PowerSmile - o pastă de dinți organică foarte bună, ce împrospătează respirația și chiar are efecte pentru albirea dinților. Are un preț bun și se găsește AICI.

Produse alimentare Solaris (Hai la fitness, Hai la drum și măciniș pentru lăptic 8 cereale) - iubesc produse Solaris, iar acestea de mai jos sunt printre preferatele mele! Se găsesc AICI.


Ați folosit vreunul dintre produsele de mai sus? 
Aștept cu mare drag comentariile voastre!





Pagini