Ce mi-am comandat de pe iHerb #2

Am scris despre prima mea comanda iHerb, asa ca era momentul sa urmeze comanda numarul doi. Am avut in wishlist produse ce, adunate, faceau o comanda de peste 600 lei, asa ca am analizat, am selectat si am pus in cos doar produsele de care aveam neaparata nevoie. Desi as fi vrut si cateva produse de machiaj, m-am convins pe mine ca am tot ce imi trebuie si ca nu este momentul sa cheltui bani aiurea. Mi-am luat insa o multime de lucruri pe care le voiam de multa vreme, asa ca aceasta comanda iHerb este un cadou de ziua mea pe care mi l-am facut singura. 

❤❤❤

O comanda iHerb cu multe suplimente nutritive


Dupa cum veti observa, in comanda iHerb am ales mai mult suplimente nutritive. Prefer sa imi cumpar de aici vitaminele sau alte pastile, intrucat preturile sunt mult mai bune decat la noi in tara, iar concentratiile mai mari. De exemplu, o cutie cu vitamina C, 60 de capsule, 1000 mg costa 30 lei, in timp ce in farmacii o cutie cu 20 de capsule, 120 mg costa 10 lei. Toate aceste asa-zise vitamine scoase pe piata de diverse farmacii sunt apa de ploaie, concentratia lor fiind mult prea mica pentru a avea cu adevarat un efect. Asa ca, ori de cate ori vreau sa cumpar suplimente, prefer sa plasez o comanda iHerb si sa fac o afacere cu adevarat buna.

S-au schimbat regulile iHerb: la orice comanda primesti 10% inapoi


Mai nou, la fiecare comanda plasata primesti inapoi 10% din valoarea ei, prin programul de loialitate. Astfel ca eu am primit 30 lei, banuti pe care care ii am in cont si ii pot folosi data viitoare. Important este sa nu treaca mai mult de 60 de zile intre doua comenzi iHerb consecutive. E o strategie bine gandita, astfel ca motiveaza orice client sa cumpere de la ei o data la doua luni. Acesti bani se scad automat din comanda iHerb viitoare, fara sa necesite vreun aplicarea vreunui cod. Pentru voi, am codul ZRT065, pe care il puteti aplica la prima comanda iHerb si veti beneficia de o reducere de 5$ pentru comanda. E o oferta foarte buna, de care am profitat si eu la prima comanda iHerb plasata pe site.

Cand va ajunge la mine coletul iHerb?


La aceasta comanda noua iHerb, livrarea mi se spune ca se va face intre 11 aprilie si 9 mai. Ultima oara, coletul mi-a ajuns la posta din cartierul de care apartin, nu la posta vamala, in fix 18 zile. Sunt curioasa cum va fi de aceasta data! Nu ma deranjeaza sa astept dupa colet mai mult, dar sper din suflet sa nu ajunga la vama, unde sigur as plati taxe. Asta daca mi se da coletul, multe medicamente fiind oprite si trebuie sa platesti teste de laborator pentru a demonstra ca nu ai primit droguri sau alte substante in pachet.


Ce produse mi-am cumparat de pe iHerb:


1.Pudra D-mannose, 170g - 151 lei. Este un produs recomandat pentru cistita, pentru prevenirea disconfortului provocat de infectiile urinare. Eu ma confrunt cu aceasta problema de ani de zile si nu i-am gasit leacul. Ultimul urolog la care am fost mi-a spus ca nu pot decar sa previn cistita (uroculturile fiind negative si ecografia ok) folosind suplimente ce intaresc imunitatea. Pentru mine, merisoarele nu functioneaza, asa vreau sa incerc pudra D-mannose. Este un supliment extrem de apreciat si are sute de review-uri pozitive pe bloguri si pe Youtube. Foarte multe fete spun ca au reusit sa previna cistita cu pudra D-mannose, asa ca mi-am comandat-o si eu. 



2.Capsule cu propolis, 90 de capsule, 1000 mg - 38 lei. Iubesc propolisul, ma ajuta mereu sa scap de raceala si sa imi intaresc imunitatea, dar nu imi prea place gustul intepator. 

3.Vitamine Alive, 90 capsule - 39 lei. Iubesc vitaminele Alive, sunt cele mai bune vitamine pe care eu le-am folosit. Asta pentru ca intr-o singura se gasesc doze mari de vitamina C, vitamina A, biotina, calciu, magneziu, dar si extracte de ciuperci cu efecte de energizare si imunizare. Pretul acestor vitamine Alive pe iHerb este mult mai bun decat daca le-as fi luat de oriunde din Romania.

4.Probiotice LactoBif, 10 capsule - 3 lei. Sunt mai mult o mostra de probiotice, dar e bine sa le ai in casa daca ai dureri de stomac. La fel, au o concentratie mult mai buna decat alte produse din farmacii.


5.Crema Kiss my Face, SPF 30, 59 ml - 39 lei. Aveam nevoie de o crema cu SPF pentru ten, asa ca aceasta de la Kiss my Face mi s-a parut o alegere buna, tinand cont de raportul cantitate/pret/ingrediente. Este o crema cu factor de protectie foarte laudata pe internet, asa ca abia astept sa o folosesc!

6.Vitamina D3, 30 capsule, 10.000IU - 9 lei. Pret bun, oferta buna, nu strica sa fie in casa.

7.Organic Creamed Coconut, 200g - 9 lei. Am mai avut aceste batoane de cocos si am fost extrem de indragostita de ele! Au o parte ulei de cocos si o parte cocos presat, care se taie in bucati si se mananca pe post de bomboane. Sunt tare gustoase si sanatoase!

8.Pasta de dinti Auromere, Fresh Mint, 117 g - 10 lei. 

Acum nu am decat sa astept sa imi ajunga comanda iHerb la oficiul postal local. Va tin la curent si voi posta un haul imediat cum va ajunge coletul. 

Ati incercat vreunul din produsele comandate? 
Va tenteaza vreunul?


Pagini