Ce scaune de birou sa alegem?

Am avut o saptamana extrem, extrem, extrem de grea! Am crezut ca nu mai vine odata ziua de vineri. Am avut foarte mult de lucru online, dar si la facultate. Acum am simtit mai mult decat oricand ca am nevoie de un scaun de birou nou. Trebuie sa admit ca simt nevoia unui scaun din gama de scaune ergonomice. Si, cum de Craciun este mai la indemana sa iti cumperi bunuri datorita reducerilor, am inceput deja sa caut online. Asta pentru ca nu am masina si mi-ar fi foarte greu sa il cumpar dintr-un magazin si sa il aduc acasa, daca nu am transportul inclus. Am gasit in cautarea mea online (http://importatorscaune.ro/scaune-birou/) variante foarte interesante atat in ceea ce priveste pretul, cat si calitatea si varianta de transport.

Va spuneam mai sus ca am descoperit online multe modele interesante de scaune de birou. Pe site-ul www.importatorscaune.ro nu e greu sa gasesti scaune ergonomice pentru orice gusturi. Spun asta pentru ca eu una sunt destul de pretentioasa si tot am pus ochii pe doua modele. Ambele imi plac la fel de tare si greu e sa iau o decizie. Ambele se potrivesc cu sufrageria mea si cu biroul alb. Acestea sunt:

1.Scaun de birou OFF 256 - imi place pentru ca are o eleganta aparte. Parca impune seriozitate, ma duce cu gandul la un adevarat birou.
2.Scaun ergonomic de birou OFF 317 - ceva mai jucaus si mai feminin, perfect pentru a oferi un aer cozy biroului meu!

Este foarte important sa avem un scaun bun la birou, mai ales daca petrecem multe ore pe zi lucrand, cum este si cazul meu. Rare sunt zilele cand petrec mai putin de sase ore pe zi in fata laptop-ului. Stiu, nu este bine, insa incerc macar sa fac pauze dese de miscare, sa am o pozitie cat mai corecta la laptop si sa investesc in scaune de birou de calitate. Daca nu investim in scaune de birou ergonomice, spatele noastru poate avea de suferit in timp. O astfel de investitie este obligatorie, mai ales ca se face o data la foarte multa vreme. Alegerea unui scaun de birou nu este dificila, ci poate fi chiar distractiva. Totul tine de viziune, imaginatie si rabdare.

Pagini