SheIn GIVEAWAY: Câștigă un voucher de 120$

Am pentru voi o surpriză! Vedeți hainele de pe SheIn.com foarte des la mine pe blog. Azi, împreună cu sponsorul, organizez un giveaway ce are drept premiu un voucher de 120$ cu care vă puteți cumpăra orice de pe site. În plus, am pentru voi un cod de reducere de 35% valabil pentru orice comandă, folosind codul HW35. Mai jos am făcut un colaj cu trei produse pe care eu le-am comandat și pe care le veți vedea purtate pe blog curând. Poate vă inspiră și pe voi! 

Link pulovăr                         Link rochie                                 Link palton

Reguli de participare:

* Dați click AICI și creați-vă cont pe site (dacă aveți deja nu mai trebuie să faceți acest lucru);


* Dați share public pe Facebook acestui concurs.

* Lăsați un comentariu care să includă adresa de email cu care v-ați făcut cont pe Shein, numele de Facebook cu care ați dat like paginii mele și link-ul public către share.


Concursul durează în perioada 14-29 octombrie, câștigătorul este ales prin random. Sponsorul nu își asumă eventualele probleme întâmpinate cu livrarea coletului sau cu plata taxelor vamale.

Multă baftă! ◕‿◕

Pagini