2 ani de blogging | TOP fotografii eșuate

Azi se împlinesc doi ani de când am scris prima oară pe blog. Nu ar avea rost să încep cu sentimentalisme precum ”nu știu unde a trecut timpul”, deși zău că așa e. Nu o să fiu modestă și vă spun că eu simt că am evoluat enorm, așa că, dacă nu mă credeți, vă invit să citiți articolele din arhivă. M-am gândit că e un prilej simpatic să vă arăt fotografiile eșuate din timpul ședințelor foto, cu precizarea că multe dintre ele nu credeam să le public undeva, vreodată. Dar asa, for fun, mă gândesc că vă place ideea articolului. Nu vreau să uit să vă mulțumesc pentru susținerea continuă, pentru feedback, pentru păreri: sunt doi ani de blogging minunați pentru mine, la care spe să se adune cel puțin alții 20. 

Să înceapă avalanșa de fotografii eșuate:

Fotograful mă ceartă.

Aici am strănutat.



Străzile aglomerate nu sunt ok. 

”Fă-mi o poză în care mă prefac că ridic această ganteră uriașă, e o idee super!”

”Cred că mi-a căzut o frunză în cap”
Supărată

Nisip în ochi.

Îmi place de tine, ești amuzant.

Asta nu știu ce a vrut să fie.

Nici asta.


Sau asta.

Supărare mare

Sunt senzuală.

Cu ochii închiși.

”Hai odată, mă mănâncă furnicile prin sandale”

Pace și binecuvântare.


”Fă-mi o poză când mă joc cu părul”

”Dar să am ochii deschiși, te rog. Sau măcar o privire terestră”

Pe moment a părut o idee bună. Artistică.

Când fotograful vine cu idei geniale. Unghi impecabil.

Posedată sau ceva.

Mă cocoșam ca să încap în poză și să nu se observe că am capul tăiat.

Și fotograful își face selfie-uri când modelul se aranjează. Pare foarte răbdător. Hai că facem două ținute azi!

”Bitch please, that skirt?!”

Nu mă întrebați.

Surpriză, un interior de geacă de piele!

Fundal dubios.

Blitz nesuferit.


I'm a diva.

Alte fruze în cap.

Energie.

Panică.


”Taci și continuă să faci poze, nu cred că am deja ce-mi trebuie”


Facem bani, bani, bani.



Fatală. 


 Fatală x2.


Am niște mâini, legate și nu stau locului.

Să o taie cineva.


Doar eu am voie să-mi bag picioarele în poza mea, da?


Când îți vine să râzi și trebuie să stai serios.


O, vai.

Franjuri, păr - elementele cheie ale unei ședințe foto plină de poze mișcate.



Era prea dimineață.


Aici era totuși după-masă...


Nimic nu mă mulțumește, sunt o rebelă.


Focus greșit.

Mai ai? Suspectez că ești gata! 

Sper că v-a amuzat câtuși de puțin postarea mea și chiar aș vrea să fac din acest articol un fel de leapșă pentru bloggerițele de fashion: fetelor, vreau să văd și la voi postarea numită ”TOP fotografii eșuate”!  ◕‿◕

Pagini