OOTD: Confortabil ca o pijama

Îmi place agitația ce vine odată cu începutul toamnei. Modernizări, schimbări, toate mă încântă teribil. Tocmai de aceea, în ultima vreme, am apelat la ținute cât mai comode, cu care să cutreier orașul în lung și în lat după cumpărături. 


  Fotografii realizate cu aparat foto digital Canon PowerShot SX510
Fotografiile sunt făcute acum câteva zile, când vremea era totuși un pic mai rece. Ținuta este atât de comodă, că m-am simțit în ea... ca în pijamale! Nu mai aveam o astfel de pereche de pantaloni Pimkie Pondo Dark Red, dar în mod cert mai vreau și alte culori. Sunt incredibil de lejeri și ușor de purtat. Mărimea aleasă de mine este 38 și cred că aș fi putut alege și un 36, dar nu era în stoc. Pantalonii au șiret în talie.

În partea de sus port o bluză Vila Outy Grey mărimea M. Dungile mă încântă de fiecare dată, așa că am iubit această bluză încă de la prima vedere. Are mâneci trei sferturi și o croială lejeră. E pufoasă și se simte foarte bine pe piele. În picioare port espadrile SheIn cu animal print, iar pe umăr modelul Paris de geantă Adona.







Aștept cu mare drag părerea ta! Tu ce porți când știi că ai multe treburi de rezolvat?
Pupici!  ♥ ♥ ♥

Follow my blog with Bloglovin

Pagini