Review Gloves In A Bottle: este sau nu o lotiune protectoare revolutionara?

Multă zarvă s-a făcut pe internet pentru această loţiune magică Gloves In A Bottle. Aşa că m-am bucurat să o primesc pentru testare, pentru a vă spune şi vouă părerea mea sinceră despre produs. Ştiţi doar că mereu sunt onestă, chiar dacă un produs este primit, aşa că nici acest caz nu este o excepţie. 


Loţiunea pe care o am eu este în variantă mică, cu o cantitate de 60ml. Ambalajul e tare practic, crema poate fi uşor de transportat şi uşor de folosit. Are un orificiu util, nu necesită deşurubare. Mirosul cremei este unul clasic, a "curat", fără un parfum strident. 



Consistenţa este nici prea groasă, nici prea lichidă, astfel că este nevoie de o cantitate mică pentru a hidrata mâinile. 

Prima impresie după folosirea unui produs contează pentru mine. Astfel că, odată întoarsă de la Poştă cu coletul, mi-am spălat bine mâinile şi am aplicat crema. Senzaţia a fost foarte plăcută, iar mâinile mele s-au simţit foarte moi. Cuticulele arătau foarte bine, iar pielea nu mă mai strângea. Apoi am continuat să o folosesc zi de zi pentru mâini şi nu numai. 


Dar hai să înţelegem mai bine de ce această cremă Gloves In A Bottle este considerată miraculoasă:

- se absoarbe rapid în piele, nu lasă peliculă grasă 
- creează la suprafaţă un strat protector ce menţine hidratarea pielii; pentru rezultate optime, se recomandă aplicarea din 4 în 4 ore
- peste 9.000 de doctori dermatologi şi medici generalişti au recomandat loţiunea Gloves In A Bottle pacienţilor ce sufereau de piele uscată sau crăpată
- nu se ia la spălat, ci dispare de pe piele în mod natural, odată cu exfolierea celulelor
- nu conţine parfum sau grăsime
- este hipoalergenică, non-toxică
- previne eczemele şi pielea uscată
- calmează alergiile
- hidratează şi tratează pielea cu psoriazis

Cum am folosit eu această cremă Gloves In a Bottle?

1. Pentru hidratarea mâinilor, folosită de 2-3 ori pe zi. Intră extrem de repede în piele, nu rămâne grasă, nu se ia la spălat şi nu are un parfum strident. Astfel că după aplicare am putut face diverse treburi prin bucătărie şi nu am parfumat toate alimentele.

2. Pentru hidratarea picioarelor, seară de seară. Nu am probleme cu călcâiele crăpate, dar această loţiune Gloves In A Bottle m-a ajutat să am tălpi fine, perfecte pentru sandale.

3. Pentru coate, genunchi şi pe urechi (da, da, aţi citit bine!), pentru că începuseră să se exfolieze. Am aplicat 2 zile la rând, seara, această cremă Gloves In A Bottle şi am scăpat de problema uscării urechilor! Nu am folosit crema pentru ten, pentru că am o rutină destul de strictă, am ten cu predispoziţii acneice şi mi-a fost puţin teamă.

4. Pe o rană destul de urâtă. Am avut un accident în baie, astfel că o poliţă din sticlă a căzul şi cioburi mi-au zburat în picior. Am sângerat destul de urât şi m-am gândit că este momentul să încerc puterea de vindecare a acestei loţiuni-minune Gloves In A Bottle. În prima seară am dezinfectat rana cu ulei de tea tree, apoi am pus 2 plasturi. Aplicam ulterior plasture, ca să nu ajungă praf sau microbi la rană. Am procedat aşa 7 zile. Eu cred că loţiunea s-a descurcat tare bine şi în acest fel voi scăpa de cicatrice rapid.

Am testat loţiunea Gloves In A Bottle în multiple moduri, zile în şir şi a făcut faţă cu brio tuturor provocărilor. Deşi, iniţial, am fost tare sceptică, mă declar mai mult decât încântată de rezultatele ei. Puteţi cumpăra loţiunea de pe site-ul Gloves In A Bottle.

Voi aţi încercat loţiunea protectoare Gloves In A Bottle? Vă tentează?


Pagini