WISHLIST: 3 ţinute cu buget redus de pe lovelyshoes.net


Dau de ceva vreme târcoale site-ului lovelyshoes.net şi în capul meu deja au prins contur câteva ţinute. Am găsit hăinuţe, genţi, pantofi şi multe altele la preţuri foarte bune. Eu obişnuiesc să îmi cumpăr haine de pe internet pentru că mi se pare mai comod aşa, dar şi mai ieftin (site-urile chinezeşti au preţuri acceptabile). Renunţ dacă văd transport uriaş, iar aici la lovelyshoes.net observ că se calculează în funcţie de greutate. Nu ştiu exact cât ar costa, dar singura mea problemă ar fi faptul că iar mi-ar ajunge coletele la Poşta Vamală, mai am două acolo de ridicat şi sper din suflet să nu plătesc taxe... În fine, am selectat pentru voi 3 ţinute care se pot alcătui uşor cu produsele de pe site. Mie îmi place la nebunie colajul casual, numărul 2 şi cred că mă caracterizează cel mai bine.








Care este colajul vostru preferat? 
Ce părere aveţi despre hăinuţele de pe lovelyshoes.net? 
Vă îmbrăţişez cu drag, ca de fiecare dată! 

Pagini