OOTD: All casual | camasa de blugi, geanta Adona si All Star

M-am tuns. Se vede? Normal că nu. Am mers cu prietenul meu să ne tundem amândoi şi zău că după el a rămas mai mult păr pe jos decât la mine. Şi pentru că mi s-a şi îndreptat părul, el mi-a zis că e mai lung acum, deci am dat banii degeaba. Ce să înţeleagă bărbaţii... ce ştiu ei de fir despicat, de măşti, balsamuri şi uleiuri? Am prins apoi câteva raze de soare, m-am gândit să scot din şifonier câteva hăinuţe dragi mie, pe care le port destul de des. Fiecare element al ţinutei mă caracterizează în totalitate şi pe fiecare îl port cu drag.



Cadiganul este cumpărat de pe Romwe acum un an, însă se găseşte şi pe Sheinside. Îmi place la nebunie, este lărguţ, confortabil, pufos şi uşor de asortat. 


Tot de pe Sheinside sunt şi ochelarii de soare. M-au cucerit din pozele de pe site şi nu regret deloc că i-am cumpărat! De când îi am am renunţat la orice altă pereche de ochelari de soare pe care o aveam.


Pantalonii sunt Zara, de pe Kurtmann şi, recunosc, de când i-am primit i-am purtat destul de des. Am ales cea mai mică mărime disponibilă, 34, şi bine am făcut. Nu ştiu de ce la acel moment oscilam între mărimi (probabil că în viziunea mea sunt mai plinuţă hihi), căci la cele un pic peste 45 kg ale mele şi aceştia îmi sunt puţin lărguţi pe picior. Îmi place că sunt cu talie înaltă, eu iubesc pantalonii de acest fel şi nu am foarte multe perechi care să se închidă mai jos. Modelul în carouri e deosebit, e... special. Singurul minus ar fi faptul că au tendinţa să prindă pe ei orice scamă sau aţă întâlnesc în cale, fiind din bumbac. Dar merită atenţia voastră!


V-a atras atenţia geanta? Aţi recunoscut-o din acest outfit? E draga mea geanta Adona, modelul Paris, pe care o port aproape non-stop de când am primit-o. Modelul m-a atras din prima clipă, e tare elegantă, dar mie îmi place să o port şi zi de zi. Modelul de piele de şarpe arată uimitor şi am primit o mulţime de complimente de fiecare dată când am ales-o. E foarte încăpătoare şi comodă, eu o port cu bareta lungă de obicei.


Cămaşa de blugi cu model... rustic, aş zice eu, e o achiziţie care a meritat fiecare bănuţ! E confortabilă, dar de efect şi am purtat-o foarte, foarte des. Mărimea ei, "one size" se potriveşte mai degrabă pentru un M, pentru ca îmi e puţin lărguţă, dar nu e o problemă.



All star roşii cu căpşuni pentru că... 20 de ani, comoditate şi aspect plăcut!



Şi pentru că fiecare şedinţă foto are momentele ei funny, se pare că nici de această dată vântul nu a fost de partea mea. Părul meu a luat-o în toate părţile şi s-a agăţat în ochelarii de soare!


Dă click pe cuvintele marcate pentru a vedea de unde am cumpărat produsele:

PANTALONI/PANTS - HERE
GEANTĂ/BAG - ADONA
CARDIGAN - HERE
CĂMAŞĂ/BLOUSE - HERE
OCHELARI/SUNGLASSES - HERE



Aştept cu drag părerile voastre despre ţinuta mea şi despre această postare. 
Ce element v-a atras atenţia cel mai mult?
 Ce ţinute doriţi să mai vedeţi pe blog? 
Vă îmbrăţişez cu drag! 

Pagini