Ceas Yves Rocher cadou cu doua curele

Ofertele Yves Rocher mă tentează mereu şi cam o dată la 3 luni dau o comandă măricică. Sunt mare fană a gelurilor de duş, cu arome irezistibile, dar îmi place să experimentez din toate gamele de produse: parfumuri, şampoane, creme etc. 


Acum aproape un an am profitat de oferta din campania de "Bun venit!", primită în cutia poştală. Am avut şansa să aleg orice produs din catalog dacă depăşeam valoarea de 39 de lei, aşa că am primit parfumul Comme une Evidence, de care încă sunt îndrăgostită. De asemenea, pentru o comandă de 59 de lei am primit un ceas, care m-a atras de la prima vedere. Ţin minte şi acum că nu era pe stoc şi am aşteptat cam 2 săptămâni comanda, dar nu a fost o problemă. (vedeţi acel HAUL AICI)

CEASUL SPORT & CHIC CU 2 BRĂȚĂRI DETAȘABILE - ALB


De atunci port destul de des acest ceas Yves Rocher cadou cu două curele. Faptul că poţi schimba brăţările, pentru a-l asorta mai bine cu o anumită ţinută, mi se pare un mare avantaj.


Trebuie să recunosc că dintre cele două variante, aproape de fiecare dată port cureaua albă şi nu pe cea roz. Mi se pare puţin greu de asortat rozul şi am senzaţia că poate fi prea mult.



CEASUL SPORT & CHIC CU 2 BRĂȚĂRI DETAȘABILE - ROZ



În ceea ce priveşte calitatea, pot spune că se apropie un an şi nu am avut niciodată probleme cu ceasul. Bateria încă merge fără reproş şi nu au existat momente în care ceasul să rămână în urmă sau să se blocheze.


Dacă îţi place acest ceas, îl poţi avea GRATUIT, căci în oferta lunii îl primeşti pentru orice comandă ce depăşeşte 39 de lei. 


Ce părere aveţi despre acest ceas  Yves Rocher cadou cu două curele? Ce variantă preferaţi?

Pagini