Review baza complex fortifiant Farmec

Intotdeauna am pus pret pe manichiura si incerc pe cat posibil sa nu existe zile in care sa plec de acasa cu unghiile stricate. Mainile sunt foarte usor de remarcat, asa ca pot reprezenta o adevarata carte de vizita. Unghiile roase, neingrijite sunt un mare minus pe care o femeie il are.

Multa vreme m-am ferit de ojele puternice si am preferat sa ma axez pe nude, rosu sau nuante de roz palid. Cu timpul insa am prins drag de culori vii, asa ca in colectia mea se gasesc peste 50 de oje din game diferite, fiecare cu povestea ei. Si, bineinteles, ca am multe oje pe care nu le folosesc decat foarte rar, pentru ca am o obsesie pentru rezistenta. Daca oja se ciobeste dupa 1 zi, deja va intra pe lista neagra. Nu investesc foarte mult in oje, din contra, prefer oje de calitate, rezistente si cu culori frumoase care stiu ca nu ma dezamagesc. Un astfel de exemplu sunt ojele Farmec, care depasesc uneori recordul de a rezista fara repros chiar si 5 zile!

Mereu am iubit ojele, insa nu mereu m-am putut bucura de ele. Am avut tot timpul problema unghiilor fragile, care se rupeau usor si nu am gasit nicio solutie. Credeam ca e lipsa de calciu sau mai stiu eu ce alta problema, pentru ca in final sa incerc un complex fortifiant Farmec.


 Aproximativ doua saptamani am folosit exclusiv acest complex pentru unghii, pentru a vedea rezultatele concret. Sincera sa fiu, nu mi-a fost deloc greu sa folosesc doar acest lac Farmec, caci imi place la nebunie efectul nude pe care il ofera unghiilor.


Dupa o perioada de 2-3 saptamani, rezultatele nu au intarziat sa apara! In sfarsit aveam unghii lungi si puternice, pe care le am si in prezent datorita acetui lac Farmec. Desi fotografiile sunt facute din vara, nu am renuntat nicio secunda la acest complex si cred ca deja sunt la a treia recumparare. Purtat pe sub oja, acest lac este seretul meu pentru a prelungi durata manichiurii si pentru a avea grija de unghiile mele fragile.


Asadar, datorita Farmecului am unghii frumoase si tot datorita lui le aranjez mereu cu oje deosebite. Acest lac de unghii tratament vine ca o adevarata binecuvantare pentru toate doamnele si domnisoarele.

Voi ce produs-minune aveti pentru unghii?

Pagini