Când bunica vrea să îi arunce ceasurile bunicului pentru că "îşi strică ochii tot reparând la ele"...


   Bunicul meu are o vorbă: "Bate fieru' cât e cald, că intră timpul în sac!". Marea lui pasiune sunt ceasurile, pe care le meştereşte când găseşte câteva minute libere. Locuind la ţară, mereu are activitate în gospodărie, însă seara, în special iarna, ceasurile sunt marea lui dragoste. Dacă am un ceas care nu mai merge, ştiu unde să îl duc la reparat. Când trăia bunica, se supăra uneori şi voia să i le arunce pe toate, spunând că "îşi strică ochii tot reparând la ele". N-a păţit nimic, acum are 82 de ani şi vede mai bine ca la 20. Mâinile l-au mai lăsat, îi tremură şi nu mai poate face lucrurile de fineţe pe care le făcea altădată. I-au mai rămas bunicului doar câteva ceasuri de mână, cele mecanice fiind preferatele lui, căci multe le-a dăruit nepoţilor sau copiilor. 

   Mi-aş dori să îi fac şi eu cadou bunicului meu un ceas, ca să pot răscumpăra toate pe care el mi le-a reparat şi făcut cadou. “Între 21 si 28 noiembrie pe CautCeas.ro găseşti cele mai tari oferte de Black Friday”, am citit pe site-ul de unde îmi cumpăram eu ceasuri, CautCeas.ro. Tocmai la fix a venit această perioadă! Răsfoind categoria pentru ceasuri bărbăteşti (http://www.cautceas.ro/catalog/ceasuri-barbatesti-656718), mi-am dat seama că aş putea economisi ceva bănuţi importanţi cu ocazia reducerilor de Black Friday.

   Să cumperi un ceas pentru bunicul tău nu este o alegere uşoară. Eu voiam un ceas frumos, masculin, care să spună o poveste. Ştiam că bunicul nu prea poartă ceasurile pe care le are, lui îi place doar să le admire şi să le repare. Aşadar, am căutat pe site-ul CautCeas.ro o variantă care să simt că este făcută pentru el. Am găsit după câteva minute de căutări, căci site-ul CautCeas.ro este bine aranjat şi uşor de navigat. Ceasul ales de mine are un nume sonor, DETOMASO FIRENZE (http://www.cautceas.ro/cumpara/detomaso-firenze-beige-brown-sl1624c-bg-7752985) şi este ceasul perfect, pe care nici dacă l-aş fi proiectat eu nu cred că l-aş fi făcut atât de potrivit pentru această ocazie.


   Acesta are o curea elegantă din piele cu interior roşu, care îi dă un aer aparte. Avand un perfect cadran rotund, îl consider cea mai bună alegere pe care o pot face în acest caz. Funcţiile sale multiple (oră, secundă, minut, data, chronograph, tachymeter) cu siguranţă vor fi pe placul bunicului, căruia îi lipseşte din colecţie un asemenea ceas de legendă. Detaliile sunt uimitoare, iar inscripţionarea numelor a diverse oraşe din lume mă face să mă gândesc la faptul că oriunde suntem, timpul curge la fel pentru toţi... 
   
      Aş achiziţiona acest ceas de pe CautCeas.ro pentru că raportul calitate-preţ este unul excelent, serviciile fiind foarte bune. Aştept însă reducerile de Black Friday, căci se anunţă a fi foarte bune pentru site-ul CautCeas.ro. Sunt sigură că i-aş face bunicului o frumoasă surpriză, care îl va lăsa mut de uimire. Oare cine va devenit peste puţin timp nepoata favorită?




Pagini