Ce se află în geanta mea?


   Am primit această provocare de la anytagyosmakeup.blogspot.ro şi abia acum am reuşit să fac câteva poze. Geanta mea arată astfel după o zi de facultate (momentan o folosesc pe aceasta, dar le schimb frecvent):

   Aşadar, să "navigăm"! Vi se par liniştite apele?


   Ei bine, aflaţi ce se află aici:


   Mare mister poate fi geanta unei femei! Le voi lua pe rând, ca să analizăm mai bine ce se află aici:
   
   1. Luciu de buze Elf
   2. Oglindă
   3. Chei
   4. Elastic de păr şi clame


   5.Pixuri
   6. Orar
   7. Ipod
   8. Stick


    9.Telefon
   10. Serveţele
   11. Balsam de buze
   12. Plasturi
   13. Dezinfectant de mâini
   14. Gumă, caramele


   În compartimentul principal este ceva mai linişte şi sunt mai puţine lucruri:


   Se află doar o sticlă de Nestea goală, portofelul, ochelari de soare şi agenda.


   Acestea sunt lucrurile care se află de obicei în geanta mea. Aştept şi postările voastre, dragi bloggeriţe, căci eu sunt tare curioasă să vă văd lucruşoarele.
   Vă îmbrăţişez! J

Pagini