Câte un sendviş pentru toată familia


   Când vorbim despre mâncare, nu avem voie să criticăm sau să judecăm pe cineva. "Gusturile nu se discută" spune o zicală şi este cât se poate de adevărată. Nu am fost niciodată o gurmandă în adevăratul sens al cuvântului şi, de ce să mint, nici nu mă prea dau în vânt după dulciuri. Prefer gustările consistente şi sănătoase în defavoarea produselor dulci şi poate din acest motiv am fost toată viaţa slabă. Că mă ajută sau nu metabolismul este altă problemă, dar eu am o mare pasiune: sendvişurile

   Ingredientele pe care le folosesc în sendvişurile mele diferă, în funcţie de preferinţe, creativitate şi, de ce să nu recunoaştem, de ce ingrediente am în frigider. Ştiţi acele sendvişuri care au o reţetă fixă şi se găsesc în diverse restaurante sau terase? Aşadar, exact aşa mi-aş dori şi eu un sendviş, care să îmi poarte numele şi care să conţină doar ingredientele care îmi plac mie. Dar oare, nu la fel vrem toţi? Cu toţii ne dorim să lăsăm ceva important în urmă, să ne punem amprenta în locurile unde mergem. Eu cred că un sendviş poate fi cea mai bună modalitate de caracterizare a cuiva, căci după preferinţele sale ne putem da seama ce statut social are şi care îi este starea de spirit.
   Şi totuşi, dacă eu aş avea un sendviş al meu, de ce să nu aibă toată familia unul? Suntem diferiţi, avem gusturi diferite şi rareori ne place acelaşi lucru. Tocmai de aceea am pus la cale o strategie de diferenţiere a sendvişurilor în cadrul unei familii.

   Mama

   Fie că recunoaştem sau nu, mama este "instrumentul" de care ţine producerea sendvişurilor în casă. În orice familie, mama prepară bunătăţi în bucătărie şi îşi surprinde familia cu preparate gustoase. Şi oare, mama ce mănâncă?
   Eu cred că mama va opta mereu pentru aperitive cu brânză Delaco. Chiar dacă vorbim despre sendvişuri, sunt convinsă că ea va alege aperitive, pentru a le putea împărţi cu toată lumea. Până la urmă, aşa sunt mamele, nu?

Sursă: delaco.ro

   Mama este inventivă şi ne surprinde mereu cu ceva nou şi tocmai de aceea cred că ea poate transforma ca prin magie un platou de aperitive în sendvişuri gustoase pentru ea şi pentru cei dragi. Aceste aperitive conţin ierburi aromate şi se pot mânca simple, ca atare, însă se pot face diverse combinaţii, după creativitatea femeii din familie.   

   Îmi imaginez o mamă transformând aceste aperitive în sendvişuri inedite. De exemplu, aceste bucăţele de brânză proaspătă şi cremoasă se pot întinde pe pâine, iar deasupra lor se pot pune roşii şi şuncă, pentru a întregi gustul plăcut de toţi. Dacă avem o mamă atentă la siluetă, cu siguranţă că va opta pentru aceste aperitive de brânză alături de pâine integrală, cu puţin avocado şi ardei roşu. Posibilităţile sunt nenumărate, însă sendvişurile pentru mămici cu bucăţele de brânză Delaco sunt cele mai bune.

   Tata

   În orice familie, tatăl trebuie să inspire siguranţă şi bărbăţie. El trebuie să fie sprijinul tuturor şi un ajutor de încredere pentru toţi membri. Tocmai de aceea, fiecare tătic merită un sendviş care să îl răsfeţe. Pentru că în general bărbaţilor le plac gusturile tari, puternice, fiecare dintre ei ar adora un sendviş cu caşcaval afumat Delaco.

Sursă: delaco.ro

   Gustul său inconfundabil este ideal pentru tătici, căci merită şi ei ceva bun, pentru a simţi că sunt iubiţi. Şi totuşi, oare cum arată sendvişul unui tătic? Eu nu mă pot gândi decât la o singură reţetă: se ia o felie de pâine prăjită, care face bine la stomac, peste care se adugă un strat de şuncă, unul de caşcaval afumat Delaco, câteva măsline fără sâmburi, 3-4 felii de castravete şi puţin ketchup preparat în casă, picant. Unii domni preferă carnea de pui sau de porc, aşa că reţeta este uşor "personalizabilă".

   Copilul

   Mama şi tata pot fi uşor de mulţumit, dar cum facem să convingem un pici de câţiva anişori să mănânce un sendviş? Îl facem gustos şi arătos, cu brânză Delaco! Căutăm reţete cât mai atractive şi mai interesante pentru cei mici, pentru a-i face să mănânce de drag. Brânza albă calcică pentru copii de la Delaco este ingredientul de bază într-un sendviş pentru copii.

Sursă: delaco.ro
 
 Bineînţeles, este datoria mămicilor sau a tăticilor, după caz, să prepare sendvişurile gustoase pentru cei mici. Eu aş alege următoarea reţetă: pâine integrală, primul strat, cremă de brânză, piept de pui gătit pe grătar, măsline verzi şi 2 felii de roşii, care sunt pline de vitamine. Pentru a fi sendvişul mai interesant, puteţi face totul în formă de animale. Eu am optat pentru o girafă, că doar sunt la SuperBlog! Rezultatul e garantat, cei mici vor fi fascinaţi şi vor mânca gustarea cu drag (asta dacă nu le pare rău de animăluţ).

Sursă: copilul.ro
   O altă reţetă pentru cei mici care se poate prepara din brânzica bogată în Calciu şi Fosfor de la Delaco este ceva mai dulce: pe o felie de pâine se întinde brânzică Delaco calcică, apoi se adaugă un strat de miere, iar deasupra rondele de căpşuni şi banane. O bunătate!

   Bunica

   Cine nu iubeşte mâncărurile delicioase făcute de bunica? Eu când mă gândesc la ciorba bunicii de curcan şi la plăcinta cu dovleac îmi lasă gura apă. Bunicii noştri mănâncă sendvişuri fără să ştie, căci ei iau în grabă  în mână pâine cu ceva brânză sau legume găsite în grădină. Dacă ar fi să fac un profil pentru sendvişul bunicii, cu siguranţă aş alege pentru ea crema de brânză cu verdeaţă Delaco. 

Sursă: delaco.ro

   Această brânzică fină şi cremoasă este elementul cheie într-un sendviş pe care eu l-aş pregăti cu drag bunicii: pe pâine caldă aş pune un strat de brânză cu verdeaţă, apoi felii de roşii cu busuioc şi felii de ardei muraţi. Un sendviş gustos, sănătos, care cu siguranţă că ar fi pe gustul ei.

   Bunicul

   Bunicul va opta mereu pentru tradiţional, zic eu. Şi dacă nu e cu usturoi sendvişul, atunci să nu fie deloc!  Pentru bunicul meu aş prepara obligatoriu un sendviş cu cremă de brânză cu usturoi de la Delaco, pentru că ştiu că ar fi pe gustul lui.

Sursă: delaco.ro
   Pe pâine aburindă aş pune un strat de brânză, cât să se topească şi să aibă un gust savuros, iar apoi aş adăuga ardei, carne de porc, dacă se poate puţin afumată şi obligatoriu ardei iute, care face sendvişul să fie special. Nu ştiu cum sunt bunicii voştri, dar al meu dacă nu mănâncă iute nu se simte bine. 

   Aşadar, în acest fel am reuşit să împac toată familia folosind câteva produse din larga gamă Delaco. 

   Voi ce sendviş aţi mânca acum dintre cele prezentate? Aţi încercat brânzeturile Delaco? 

   Articol scris pentru SuperBlog 2014

Pagini