Produsele terminate în luna iunie.



   În întârziere puţin, vă arăt azi produsele terminate în luna iunie.
   
   Aşadar, poză de grup:


   De la stânga la dreapta:
 
   1. Balsamul de par Ultra Doux cu avocado şi unt de shea este un balsam foarte bun: hidratează părul, îl descurcă şi îl lasă moale, plăcut la atingere.
   2. Crema de faţă hidratantă Cosmetic Plant a fost iar o cremă buna, care catifela tenul. A intrat şi în favoritele unei luni, pentru că este o cremă ieftină şi eficientă. Deşi e de zi, eu am folosit-o seara, pentru că ziua folosesc cremă cu FPS şi aceasta nu are factor de protecţie.
   3. Gelul de duş Yves Rocher cu nucă de Macadamia a fost extrem de bun, fiind a doua oară când l-am cumpărat. Miroase divin, face spumă şi nu usucă pielea.


   4. Crema de corp Avon Naturals nu a fost preferata mea, dar am terminat-o în final.
   5. Mostra de cremă Vichy mi-a ajuns cam doua săptămâni şi chiar am vazul îmbunătăţiri pentru tenul meu. 
   6. Plasturii menstruali Biontimo sunt nelipsiti din casa mea, căci fac să dispară chiar şi cele mai aprige dureri. Am promis că le voi face un review separat, aşa că nu pot decât să îmi cer iertare.
   7. Şerveţelele uscate au fost folosite pentru ştergerea tenului după spălare. Sunt bune, ieftine şi îmi plac.


   8. Beţişoarele de urechi Ebelin sunt ideale şi pentru unghii.
   9. Balsamul de buze Balea a fost terminat până la ultima picătură. Ete foarte bun şi îl recomand cu drag!
   10. Dischetele demachiante Ebelin au devenit preferatele mele si le-am recumpărat deja.


   11. Masca Montagne Jeunesse a fost destul de ok, dar nu o voi recumpăra.
   12. Mostra de pafum So Elixir Purle Yves Rocher m-a convins că parfumul nu e chiar genul meu. E putin prea tare pentru mine.
   13. Mostra de mască nutritivă Yves Rocher nu mi-a creat încă o părere, pentru că nu mi-a ajuns pentru toată faţa... A fost prea putin produs si destul de uscat, nu ştiu de ce.


   Aşadar, acestea sunt produsele mele terminate din iunie. Aveţi vreo părere despre unul dintre aceste produse?

Pagini