Idei de cadouri pentru Craciun.

Buna, dragile mele !



   Nu mai e foarte mult si in curand va veni Craciunul. Cu toate ca e minunata zapada, bucuria, ideea de sarbatoare in general, trebuie sa recunosc ca alegerea cadourilor pentru cei dragi este mereu un lucru greu de facut. Si cum nici nu vrem sa cheltuim prea mult, intreg procesul devine un adevarat chin.

   Va voi spune ideea mea de cadou pentru fiecare categorie din familiile noastre, asa cum am daruit sau cum am primit eu.

1)Mamei sau soacrei.

   Eu va recomand sa mergeti cu incredere pe mana seturilor din magazine, asa cum sunt cele care contin cosmetice, daca foloseste, sau creme de fata, antirid, potrivite tipului de ten. Aceste seturi sunt
frumos ambalate si daca mai adaugati ceva simbolic, asa cum ar fi o coronita de brad, poate fi un cadou de tinut minte.

2) Tatalui sau socrului.

   Aici mi se pare cea mai grea alegere. Cel mai usor este sa optati pentru aceleasi seturi salvatoarea formate din lame de ras, spuma de ras, deodorante, geluri de dus. Dar numai de-ar fi atat de simplu ! Daca poti sa faci acest cadou un an, doi la rand, deja a treia oara e prea mult ! Va voi da acum alte doua idei pe care le-am pus eu in practica tatalui meu:
  •   cartea lui preferata, pe care o tot imprumuta, dar pe care nu o avea in biblioteca.
  • o fotografie inramata frumos cu intreaga familie.


3) Surorii sau prietenei

   Depinde insa de varsta, a mea are de exemplu 11 ani. Avand in vedere ca s-a apucat acum o luna de cursuri de chiatara, planuiesc sa-i iau o husa frumoasa pentru instrument.
   Cu cat aveti surori mai mari si le cunoasteti gusturile mai bine, cu atat va fi mai usor. Le puteti lua cosmetice, produse de ingrijire personala, seturi cu lumanari parfumate etc. Eu daruiesc si produse handmade facute de mine, asa cum sunt gentile din reviste. Click aici pentru a vizita pagina mea de articole handmade.

4) Fratelui

   Eu nu am frate, dar cat de greu poate fi, nu? In functie de varsta putem alege ceva simbolic, care-l caracterizeaza. De exemplu, putem opta pentru o pijama, un joc nou video, un  mp3 sau orice tine de gadgeturi, care sa nu coste insa prea mult.

5)Iubitului.

   Aici va pot da cateva idei destul e folositoare. Va recomand sa alegeti pentru iubitii vostrii parfumurile care le plac, jocurile video(sunt sigura ca se joaca, cel putin al meu da), articole de imbracamine, asa cum sunt camasile, sau, ca tot vine iarna, fulare, caciuli sau manusi. Eu va sfatuiesc sa faceti insa si ceva cu manutele voastre.. Eu de exemplu, anul trecut i-am facut lui Andrei o pereche de ciorapi de iarna, sau o bratara a prieteniei. 
Bineinteles, asta nu inseamna ca nu puteti darui orice am spus mai sus, la celelalte categorii.


6)Iubitei, asta daca avem si baieti care cauta dispertai dupa cadoul perfect.

    Trecand peste parfumuri, cosmetice,haine, ursuletii de plus(pe care eu nu i-as mai primi cu drag, sunt dovada ca cineva  nu te cunoaste destul incat sa-ti ia un cadou potrivit), consider ca cele mai frumoase cadouri sunt cele facute din inima. Am primit de la Andrei aceasta aceasta superba lampa, care are o lumanare incredibila cu aroma de fructe de padure.
 


  Va recomand si aceste pahare decorative pe care le-am cumparat de curand. Eu am pus in fiecare cate o lumanarica parfumata si le-am pus la ferastra.
 






Pe scurt, cam asta voi darui eu de acest Craciun. Sunt foarte curioasa ce cadouri dati voi sau ce ati primit deja si astept comentariile voastre.

Pupici,
Lore.

Pagini