KFC - Strips Nepicanti - dragoste la prima gustare

Mai bine mai tarziu decat niciodata, KFC a lansat noii Strips Nepicanti!🥰

Textura crocanta la exterior si frageda la interior, fara sa simti ca-ti ia gura foc m-au cucerit instant. Iar cu sosul de usturoi fac o echipă excelenta, desi recunosc ca si sosul ketchup imi place la fel de mult.

Cum nu eram fan mâncare iute, sunt ideali pentru mine, desi recunosc ca abia astept varianta de aripioare nepicante! Acolo sa te tii, cred ca nu as mai putea comanda mai putin de un bucket doar pentru mine.

Am primit un voucher de doua meniuri de cate 8 Strips nepicanti cu sos, cartofi si suc de la KFC. Recunosc, experienta ridicarii produselor din KFC Craiova - Universitate nu a fost ideala, a durat mult pana ce din angajat in angajat si pana la manager cineva a reusit sa adauge codul si sa primesc produsele. Iar acasa am observat ca in loc de meniul de 8 Strips, am primit cate 5 Strips/cutie. Dar noi sa fim sanatosi! :)

Cu siguranta voi mai comanda, de fapt am facut deja asta o data de cand am descoperit cat de mult imi plac!






Pagini