Wrap Up Iulie


Anul 2018 mi-am propus să fie un an în care să citesc mai mult. Până acum, mi-a ieșit de minune! Vreau să postez lunar un astfel de ,,Wrap Up”, adică ce cărți am citit + părerile mele.

În iulie am citit 6 cărți:


1. Carte de magie – Sergiu Someșan 🌟🌟🌟🌟

Era o vreme când făceam recenzii pe blog, iar autorul mi-a trimis câteva cărți cu autograf. Cum anii trecuți motivația mea era aproape minimă pentru lectură, cărțile au rămas necitite. Rușine mie. Cartea cuprinde capitole scurte, povestiri cu personaje și povesti diferite, iar fiecare mi-a staârnit o altă emoție. De obicei nu agreez cărțile de acest fel, ci prefer un roman cu început și final, dar ,,Carte de magie” mi-a plăcut foarte tare. E plină de mister și se citește ușor.

2. De-aș avea un soț cât o muscă – Hatice Meryem 🌟🌟🌟🌟🌟

O carte care mi-a plăcut la nebunieeee! E scurtă, am citit-o într-o seară și clar am încheiat într-un mod minunat ziua. Cartea are capitole povestite din perspectiva unei femei, care își imaginează că soțul ei ar fi strungar, poet, bețiv sau că ea ar fi soția a doua, soția tânără, soția înțeleaptă etc. O carte savuroasă, plină de umor și emoție.

3. Pe patul de moarte – William Faulkner 🌟🌟🌟

Cu toate că mi-a plăcut carte asta, așa stare negativă simțeam că îmi dă... E povestea unor frați și a unui soț care încearcă să ducă sicriul mamei în alt sat. Povestea e tristă, emoționantă. Încă nu m-am hotărât dacă mi-a plăcut tehnica narativă a lui Falkner, unde în fiecare capitol acționa continua prin ochii altui personaj.



4. Înainte să te cunosc – Jojo Moyes 🌟🌟🌟

Știu că a fost mare nebunie cu cartea asta, așa că am vrut să o citesc și să o bifez. Mi s-a părut previzibilă, pe alocuri plictisitoare, fără substanță, o carte lejeră, doar cu dialog și cam atât. Am văzut după și filmul, care mi se pare doar o expunere fidelă a cărții, iar personajele par că citesc mot-a-mot replicile din carte. Subiectul? Un tânăr bogat paraplegic are nevoie de ajutor, așa că angajează o tipă copilăroasă și dulce. Cei doi se îndrăgostesc, dar asta nu este suficient pentru el, care vrea să pună capăt vieții nefericite pe care o duce. Dacă o face sau nu, puteți citi cartea sau viziona filmul.

5. Uitați că ați avut o fiică. Anii de închisoare de la „Bangkok Hilton" - Sandra Gregory 🌟🌟🌟🌟🌟

Cartea asta e cea mai bună citită de mine anul ăsta. Autoarea își povestește viața în spatele gratiilor, fiind condamnată la o sentință uriașă pentru că este prinsă într-un aeroport încercând să transporte droguri. O greșeală o duce la ani de chinuri și mizerie, la schimb de închisori, la ani pieduți din viață. Povestea e tulburătoare, emoționantă... recomand, recomand, recomand!

6. Avioane de hârtie – Dawn O’Porter 🌟🌟🌟

O carte pentru adolescenți care mi-a plăcut, despre două fete ce se împrietenesc. Împreună trec prin peripeții adolescentine, iar relația lor se zguduie când una dintre ele se îndrăgostește de fratele celeilalte, un tip total dezinteresat cu care ajunge să își piardă virginitatea. A fost o lectură ușoară, lejeră și probabil aș fi rezonat mai mult cu cartea asta dacă aveam 15-16 ani.

Pagini