Chiar sunt lamele de ras Gillette Venus deosebite?

Imediat ce am primit coletul #venusbreeze, am fost foarte curioasă de aceste produse care promit să fie total altceva în materie de epilat.






Noile lame de la Venus Breeze promit  picioare fine ca mătasea, astfel ca epilatul să devină  rapid și ușor. Odată epilată cu lamele Venus, vei deveni sexy, încrezătoare și lipsită de griji.

Încă de la deschiderea cutiei, mi-am dat seama că lamele sunt total altfel față de ce am mai încercat. Aspectul e diferit, iar design-ul pare mult mai solid și rezistent.

După câteva folosiri, pot spune că noile produse Gillette Venus Romania sunt cu adevărat deosebite față de ce am încercat până acum. Lamele de ras epilează delicat și nu necesită săpun sau spumă de ras.

Lama are în capăt produs destinat epilării, care în contact cu apa face un gel dens. Un mare plus este că nu am reușit să mă tai NICIODATĂ, iar cu lamele de ras clasice mereu pățeam asta pe picioare.

Pot spune că gelul a rezistat la aproximativ 5 epilări complete pentru mine (picioare, brațe și axile). După aceea rămâne săpunul pe lamă, nu este dizolvat complet, însă nu mai face acel gel dens.

Chiar dacă pare un clișeu, chiar pot să spun că nu m-aș mai întoarce la lamele clasice de ras după ce le-am încercat pe cele de la Gillette Venus Romania. Sunt eficiente, nu provoacă iritații sau tăieturi și lasă pielea moale și hidratată.


Pagini