Am testat shake-urile Gerlinea pentru slabit! #buzzgerlinea

Am primit acum ceva vreme kit-ul BuzzStore in campania Gerlinea. Asfel ca am ajuns sa testez aceste shake-uri proteice pline de nutrienti si vitamine, care promit ca ne ajuta sa ne mentinem in forma.



Principiul este simplu: inlocuiesti o masa cu un shake de ~250 kcal, consumi astfel mai putine calorii intr-o zi si asa slabesti. Eu am ajuns sa slabesc cam un kilogram in tot acest proces, dar tin sa precizez ca nu am avut un scop bine definit. Greutatea mea variaza intre 51 si 53 de kilograme pe parcursul unui an.


Aceste produse Gerlinea sunt dezvoltate de nutritionisti francezi si au in compozitie minerale, vitamine si proteine de care avem nevoie. Pentru ca sunt preparate cu lapte de vaca, nu am fost mare fan al shake-urilor, dar le-am agreat pe cele pudra, pe care le-am preparat eu cu lapte de soia. Trebuie sa stiti ca aceste produse Gerlinea sunt aprobate spre consum de AgenÈ›ia Europeană a SiguranÈ›ei Alimentelor (EFSA) È™i sunt testate clinic privind efectul lor sigur È™i eficient în procesul de slăbire sau menÈ›inere a greutății.


Mi-a placut varietatea aromelor. Aceste shake-uri sunt o solutie la indemana celor ce au un job solicitant si nu au prea mult timp pentru o masa. Va recomand sa le incercati si sa observati efectele pe pielea voastra!


Pagini